About me & About blog

by - 18:10:00




Jmenuji se Barbora Lukášová. Kdo mě zná, tak ví, že se k založení blogu odhodlávám už roky. 
Dnes je 1.9.2016 a ja si konečně zakládám svůj blog.
Je mi 23 let a žiju v Praze. Po dostudování taneční konzervatoře pracuji jako taneční lektorka.
Mimo tance mě naplńuje móda a vše kolem ní, proto se snažím plnit si svůj sen a zakládám si blog.
Už podle názvu blogu vám musí být jasné, že půjde hlavně o prezentaci módy pořízené ve slevách, vyprodejích a cenově dostupných obchodech.
Budu se snažit blog zásobovat fotkami outfitů za dostupné ceny a jednotlivé kousky kombinovat tak, abych vám předala inspiraci, jak v levném nakupování, tak ve stylingu.

Na blogu naleznete příspěvky nejen o módě, ale i o kosmetice, dobrém jídle, fitness a cestování.


Díky psaní blogu jsem narazila na fajn spolupráce a k práci taneční lektorky mi přibyla i další skvělá práce, která mě napln'uje a baví - spravování sociálních sítí.
Momentálně se starám o : Studio Floren - Studio Floren Events 
                                          BE SOCKS
                                          Epiq Café 
                                          Waf Waf 
                                          Marina Ristorante
                                          Tretters Gallery Spirits Shop  
                                          Kouč Monika 
                                          Roma Uno 
                                          Kosmetika H.J.

Pokud byste měli zájem o jakoukoliv spolupráci, neváhejte mě kontaktovat.

Pokud vás můj blog zaujme, nebo budete mít jakékoliv dotazy, mimo socialních sítí mě také můžete kontaktovat na mailu : barusaleslover@email.cz

Děkuji za vaši návštěvu, sledování a komentáře.

P.S. Snažím se dělat co mě baví a dělit se o to s vámi.

Vaše ......


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY