Week In Pictures vol.99

by - 10:54:00

Už 99. ! Week In Pictures v pořadí a opět plný fotek jídla a taky beauty novinek !





 V Chloé Café jsem byla fotit novinky, které budou v prodeji již tento týden ve čtvrtek ! Unicorn bowl je můj nápad a holkám v Chloé se moc povedla, takže spoustu fotogenických a hlavně moc dobrých novinek co nevidět v Chloé Café !



 Od Rowenty mi přišel balíček se skvělými produkty. Za prvé hřeben, který nahradí žehličku a je k vlasům šetrnější a musím říct, že asi žehličku přestanu úplně použivat, jsem moc spokojená. Druhý produkt je pánský zastřihávač vlasů/vousů, po kterém nikdy nebude nepořádek, protože chloupky zapadávají do speciálního otvoru, který pak jen vysypete do koše ! Pokud máte zarostlé kluky, tak si ušetřite spoustu práce při uklízení...=D








 Blogerská véča v nově otevřené restauraci. Public Chilli je nová asijská restaurace na Příkopech. Dlouho jsem si tak nepochutnala a chystám se sem co nejdříve znovu ! Pokud milujete matchu, tak tady z ní dělají i spoustu skvělých sladkých dezertů.








Představení novinek od Rowenty a moc milý event s dobrým jídlem i společností. Dokonce mi tady i umyli vlasy a vyzkoušela jsem další ještě vymakanější hřeben, než ten o kterém jsem psala u fotky na začátku článku. Rowenta má novinku - hřeben, který zároven' vyfouká i vyžehlí vlasy a na této poslední fotce je vidět skvělý výsledek.



 Když nám tak skvěle drží krásné počasí, zašly jsme s holkama na večeři do Manifesto Marketu, kde to mám moc ráda. Tentokrát jsme zkusily jídlo v Yazu a zase musím jen pochválit !


Sobotní snídaně také na vzduchu a slunci v Café Černý dorty v Dobřichovicích.



A nakonec další skvělá zpráva. Tuto středu se na Vinohradech otevře další skvělá kavárna/bistro Bread and Coffee, měla jsem tu možnost vyzkoušet jejich dobroty mezi prvními a myslím, že mám nové oblíbené místo, kam budu chodit pracovat, pít dobrou kávu a jíst kvalitní a krásně vypadající jídlo a dortíčky.


Mějte skvělý týden jako vždy !


Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY