London - fotoreport

by - 9:23:00




Co je lepší, než být v Londýně s člověkem, který tam žil ? To byla ta největší výhoda, že jsem do Londýna vyrazila s With Love Karol, která tam žila a pracovala 3 roky.
Metra jsou tu totiž jako katakomby, kaváren, barů, bister a jiných podníků na každém rohu tucet, fronty kam se podíváš...Kdybych v Londýně nebyla s někým kdo má tohle všechno v merku, tak bych asi ani po třech dnech nevylezla z metra...=D
 Každopádně Karol měla vystopovaná ty nejlepší instafriendly místa, skvělé podniky na nejlepší snídaně, nejlepší fastfoody a i obchody. Plány na 3 dny byly jasné, jediné co nám je trošku pozměnilo, bylo počasí, ale i tak jsme z toho vytěžily maximum.
Já jsem z našeho výletu víc než nadšená, ikdyž peněženka pláče...=D Ano, Londýn je drahý jako prase !!!

Více důležitých informací se dozvíte v popiscích u fotek.

 A vyrážíme !! Letenky jsme sehnaly opravdu za hubičku ! Letěly jsme se společností Ryan Air. Na místo jsme dorazily až pozdě v noci, takže náš první londýnský den začínal až druhý den ráno...











...A lepší ráno jsem si nemohla vysnít !!! Navštívily jsme totiž úplně nový Elán Café, kam jsme zašly na snídani. Krásné místo s milou obsluhou a výborným jídlem. Totálně instafriendly bloggers place, který je úplně v mém stylu ! Byl to pro mě tak trochu splněný sen !





Bez klasické londýnské telefonní budky by to přeci nešlo a že se na takovou fotku čekají fronty !! =)




První velká tipická londýnská zastávka - London Eye ! To zná snad každý z vás a my jsme ho viděli ze všech možných úhlů. Dovnitř jsme nešly, obě to už máme za sebou, já už se v něm v londýně kdysi projela a Karol už několikrát.

Pokud milujete M&M`s rozhodně musíte do M&M`s world - shopu. Tolik M&M`s pohromadě jsem neviděla za celý svůj život !!

Outfit z prvního dne mám z Tally Weijl, tak vám ho jako vždy popíšu podle jedntlivých kousků.
Mikina : 599,-kč Link HERE.
Sukně : 699,-kč ( na eshopu zatím není )
Kožíšek :899,-kč Link HERE.
( mikina Influencer si m totálně získala...=D )





 St. Pauls Cathedral... Když naproti této Katedrále vstoupíte do nákupního centra a vyjedete výtahem až doposledního patra, kde je mimochodem i krásný bar, uvidíte ji i z tohoto nejlepšího nadhledu. =)


No a první den jsme stihly i Toer Bridge, který je taky povinnost navštívit ! 

 Tolik podniků s velkým výběrem jídla jsem nezažila ! Jak fastfoodu zdravých i nezdravých, tak skvělých restaurací ! Ceny jsou sice celkem vysoké, ale každá restaurace má něco do sebe, je originální vzhledem i nabídkou jídla. Skoro v každé restauraci se tu nají i vegetarián, vegan atd...Tahle thajská restaurace byla v Spitafields Marketu a jmenovala se Wagamama.

 První večer jsme vyrazily i do centra dění. Do místních barů je celkem obtížné se dostat, pokud nemáte speciální rezervaci, podpatky a nesluší vám to.. =D Ale když jste tam opět s člověkem, který je na tohle už zvyklý a má kontakty, žádný problém. No ale taková vodka se spritem do plastu stojí v přepočtu 500,-kč, takže párty vás ti příjdou draho...


 Day 2. Proudly jsme se do klasického londýnského počasí, to znamenalo změnit plány. Koupily jsme si hezké deštníky, cvakly tyhle dvě typical english fotky a mazaly na nákupy !! =D


Tentokrát jsme zašly do Ask Pizza & Pasta. V Londýně jsem opravdu nečekala, že italské jídlo bude tak vynikajcí. Takže tuto restauraci taky jen doporučujeme a opět máte na výběr i z vege jídel.







 Na nákupech jsme byly klasicky v Primarku, Top Shopu, Forever 21, New Look atd.... Na co jsem se ale těšila nejvíc ? Na Victoria's Secret, já ji prostě miluju a nejvíc kolekce PINK, takže jsem věděla, že si tady udělám největší radost a taky nakoupím pár dárečků. Mimo radostných nákupů to pro mě byl ale i velký zážitek. Velikost obchodu, design obchodu, rozmístění obchodů podle cen a obsluha ? V životě jsem nezažila tak skvělý přístup k zákazníkům. Takže ve Victorce jsem pořídila i několik fotek originálního obchodu, aby jste se pokochali, pokud jste taky v tak velkém VS obchodě ještě nebyli.

Day 3. Startoval snídaní ve Farm Girl v krásném Notting Hillu. V Bistru Farm Girl se obvykle čekají velké fronty, aby jste získali místo a rezervace nelze udělat. Nas to ale ve finále trochu zklamalo, naše očekávání bylo větší, ale i tak jsme se dobře najedly.







Pokud budete v Londýně, Notting Hill musíte rozhodně navštívit. Malebné malé barevné domečky s barevnými dveřmi mají opravdu kouzlo a na insta fotky jsou také jako dělané !





V Notting Hillu jsme objevily i tohle krásné instafriendly květinářství, takže několik fotek muselo proběhnout... =D


Nejlepší cupcaky co jsem kdy jedla !! Ty seženete v Humming Bakery . Nejlepší rozhodně red velvet a mají opět i veganské možnosti.

Jak už jsem psala, tak fastfoodu je tady taky neuvěřitelné množství a takové, které já absolutně neznám a vděla jsem poprvé. Každopádně název fastfood vždy neznamená jen tučné hranolky a burgery. V Londýně je spostu zdravých fastfoodu a opravdu se tady člověk může v pohodě zdravě stravovat, pokud odolá těm ostatním sladkým neuvěřitelně dobrým dobrotám.. =D
Tento fastfood Leon například nabizí samé fresh zdravé věci.







Kde jinde zakončit náš výlet než v překrásné SkyGarden. Karol kvůli rezervaci na tohle místo nespala. Návštěvy jsem jsou totiž zdarma, ale musí se vám povést rezervace, kterou se snaží udělat snad úplně každý, takže to není lehká záležitost. Ikdyž pak rezervaci máte, tak čekáte dlouhou frontu. Nám tedy počasí moc nepřálo, ale i tak to byl velký zážitek. Prosecco tu sice stojí jako nové boty, ale nakonec našeho vydařeného výletu se přeci musíme napít a udělat si to hezký, když nám nevyšel výhled kvůli mlze..=D

Další zdravý fastfood, který jsem zkusila byl na letišti - Fresh & Fat bistro a jejich avokádový toust se žitným chlebem byl skvělý ! Káva nic moc, ale když jsem ji osladila, tak byla super a kelímek je růžovej tak jsem si ji musela dát ne... =D =D



Děkujeme Londýne, bylo to skvělý ! Tak zase někdy příště, ještě máme na wishlistu pár míst, které jsme nestihly navštívit.. 


Tak doufám, že vám můj dnešní člábnek opět bude přínosný, až se budete do Londýna chystat.


Mějte krásný podzimní víkend.

Vaše...








You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY