Summer 2016

by - 21:55:00

Ahoj s mým premierovým outfit postem na blog.
První příspěvek na blog jsem se rozhodla přidat z mých prázdninových dovolených u moře. Kdo mě sleduje na instagramu, tak ví, že jsem fotky v průběhu dovolené pečlivě každý den nahrávala.
Fotky outfitů jsou foceny na můj Iphone, zatím totiž nemám možnost fotit na zrcadlovku, ale to se doufám brzy změní.

Letos jsem byla u moře hned dvakrát, nejprve s přítelem nečekaně na Kypru. Letenky jsme koupily od cestovky Invia dva dny dopředu na konci června. Dovolenou u moře jsme sice neplánovali, ale ceny byly tak nízké a výhodné, že jsme se nakonec rozhodli zájezd na poslední chvíli koupit a dobře jsme udělali. =)
V červenci jsem pak jela k moři znovu na 14 dní. Byla jsem s rodinou na Sardinii, kde jsme si pronajali baráček poblíž pláže. Těchto 14 dní u moře bylo uplně něco jiného, než klasická dovolená v hotelovém komplexu s all inclusive a musím říct, že to bylo skvělé.
Sardinie je nádherná, jen s nakupováním oblečení je to horší, pokud nejsou velké slevy, móda je úžasná, ale musíte si za ni zaplatit.

První outfity jsou samozřejmě z letiště. Na let vždy nosím sportovnější a hlavně pohodlný outfit.



Maxi triko - Terranova (cena cca 129,-kč, uz si nepamauji přesně) - bylo bez nášivek - nášivky jsou DIY a objednané z AliExpress asi za 2 Dolary celé balení.
Kšiltovka New Era - Hervis sport 399,-kč.
Na nohou moje oblíbené a nikdy nestárnoucí, klasické bíle conversky, které se hodí snad uplně ke všemu. Koupila jsem je ve Foot Lockeru v období, kdy má opakovaně Foot Locker 20% slevy na kartičkách, takže lze slevy uplatnit na jakékoliv zboží a vyšly mě asi na 1400,-.
Druhý outfit se opět skláda z New Era kšiltovky a conversek. 
Pruhované triko s nášivkami je koupené v C&A za 199,-.
Černá elastická delší sukně je z h&m za 129,-kč.

Všechny následující outfity jsou většinou z večerních procházek městem, výletů a večeří. Většinu dnů jsem totiž proležela na pláži u moře jen v plavkách. 




Romantický kytkovaný overal jsem koupila na Bloges marketu už před rokem, omlouvám se, protože už si nevzpomenu od jaké blogerky jsem ho koupila, ale stál asi jen 250,-kč.
Náhrdelník jsem kupovala v Primarku a stál do 8 eur.
Boty jsou taktéž z Primarku a už je mám dost dlouho, na cenu si už nevzpomenu, ale byly ve slevě a nosím je ze všech vysokých podpatků co mám nejvíce, nikdy mě v nich nebolí nohy. =)




V tomhle outfitu jsem večer vyrazila do baru. Všechny kousky co mám na sobě jsem pořídila na Vinted, bohužel už nevím od jakých uživatelek, ale do budoucna vám to sem budu také vždycky psát s odkazem na ně. =)
Bílý crop top jsem získala výměnou - značka New look.
Flitrované hot pants - 200,-kč - značka Tally Weijl.
Černobílé platformy - 250,-kč - Atmosphere



Tento jednoduchý outfit jsem oblékla na nákupy.
Tričko - Jennyfer - koupené na sardinii - 6 Eur.
Hot pants - Jennyfer - koupené 2 roky zpět - cca 250,-kč.
Zrcadlové brýle - koupené taky na Sardinii v Italském obchodě - Piaza Italia - 8 Eur.



Tenhle čistě bílý overal jsem si vzala na výlet do krásného přístavu Porto Cervo, který je známý tím, že se zde sjíždějí zbohatlíci a světové hvězdy. Pro mě to byl jeden z největších zážitků dovolené, samozřejmě všude jsou značkové drahé obchody - taková Italská Pařížská. Takže samozřejmě proběhl window shopping =D a focení před výlohama. 
Bílý overal - h&m - 300,- kč ve slevě.
Černý krátký křivák - h&m - koupený v second handu - 80,- kč.
Doplńky a kabelka - Primark - ceny už si bohužel nepamatuji.
O platformách jsem se už zmińovala u předešlého oufitu.




Bílou vestu z f&f jsem na hotelovou večeři na Kypru oblékla jako šaty.
Bílá vesta - f&f - 400,- kč ve slevě.
Boty stejné jako u prvního outfitu. =)




Tenhle outfit patří k mým nejoblíbenějším a strašně ráda si ho opakovaně oblékám.
Šedý crop top - Vinted 100,-kč - původně h&m.
Sportovní známá podprsenka Calvin Klein - dovezená ze států - 950,-kč celý set.
Šedá sukně Tally Weijl 399,-kč.
Zlatý vrstvený náhrdelnik - primark - 2 Eura.


Vzorovaný crop top pod ramena - koupený v italském obchodě - OSV - 7 Eur.
Bílé hot pants - C&A - 299,-kč.
Bílá kabelka f&f - 399,-kč.
Bílé masivní podpatky - zakoupene na Bazar Baru - 200,-kč - původně Primark.


Tyto krásné dlouhé romantické šaty ze Zary jsem oblékla na slavnostní večeři na pláži.
Šaty - Zara - dostala jsem je, jen jsem si je nechala lehce zkrátit. 
Jaká byla původní cena bohužel netuším.
Bílé gladiátorky - vietnamci vedle Destroy na národní třídě =D - 249,-kč.
Béžové psaníčko - Primark - stálo kolem 4 Eur.






Jednotlivé kousky jsem popsala v předešlých outfitech, jen crop top pod ramena s palmičkami tady ještě nebyl. Je koupený v h&m ve slevách - 299,-kč.




V posledním outfitu je nový taky pouze vršek. Je také z h&m a koupený ve slevách za 399,-kč





You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY