Tulle pleated skirt

by - 11:27:00

Tak a tohle je ta sukýnka u které jsem se tak dlouho rozhodovala a nakonec si pro ni dojela.
Samozřejmě jsem počítala, že ji spíš budu ladit do tohodle sportovnějšiho stylu. Tenhle outfit jsem oblékla minulou neděli na Signal festival v Praze. Líbí se vám tyhle tylové, skládané sukýnky ? Je to kousek, který můžete obéct jak v zimě ke svetru, tak v létě k nějakému crop topu. Taky ji můžete obléct elegantně, ale i jako já tentokrát sportovně a k teniskám. =) Určitě udělám se sukýnkou více variant outfitů. =)












Černý krátký křivák - (h&m) second hand - 80,-kč.
Černé triko s číslem - GATE - 139,-kč ve slevách.
Tylová skládaná sukně - ZARA - 599,-kč - právě ted' v prodeji na prodejnách ! 
Černá mini kabelka - PRIMARK - cena cca do 8 EUR.
Černé slip on s třásněmi - Vietnamci vedle Destroy na Národní třidě - 99,-kč ve slevě.

Jinak včera jsem dost nakoupila v PRIMARKU, tak pro vás určitě připravím nějaký post. =)
Taky by mě zajímalo, jestli se vám tyto sukně líbí a jestli se vám líbí, jak jsem ji oblékla já, budu ráda, když mi napíšete.

Přeju krásnej víkend.
Vaše...

You May Also Like

4 komentářů

  1. Ahoj :)) bude článek o tom, co jsi nakoupila v Drážďanech? Ja se tam chystám ve středu a jse zvědavá, co jsi ulovila :) jinak máš skvělý outfity a jsi sympaťanda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, článek s fotkama všeho co jsem pořídila určitě bude. =) Akorát ještě nevím kdy, protože je toho vážně spoustu a bude náročné to všechno nějak nafotit. Ale budu se snažit, aby to bylo co nejdřív. =) děkuji mooooc !!

      Vymazat
  2. Supr boty!! :)
    Do Prahy si vždy dělam výlet proto, abych si tam zašla k levným Vietnamcům pro boty, mám odtud vždy nejlepší přírůstky:))

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY