Dresden Haul - PRIMARK, Hollister, TKmaxx

by - 17:06:00

Tak konečně jsem se dostala k tomu vypustit ven velký haul z Drážďan. Koupila jsem docela dost věcí a musela jsem si najít čas, kdy vše nafotím za světla, aby byly fotky kvalitní, když už je fotím jen Iphonem. Věci jsem nefotila na sobě, jen když bylo potřeba, aby věci lépe vynikly.
Tak snad vám dodám inspiraci, co v Drážďanech a hlavně v Primarku nakoupit, pokud se tam chystáte. =)

Hned jako první věc přikládám tohle boží domácí oversized triko na doma, které jsem i jako úplně první věc v PRIMARKU ulovila.
Cena - 11 EUR


 Sít'ované transpaentní trika pánského střihu byly ve slevě, myslím, že přes sportovní nebo nějakou zajímavou podprsenku, která bude prosvítat budou vypadat super. To s hvězdičkami jsem si koupila spíš jen tak ze srandy a třeba se bude hodit tématicky na nějakou akci.
Béžové a černé triko - 3 Eura.
Černé triko s hvězdami - 1 Euro. 
(oboje PRIMARK ve slevě)


Sametové triko - tento materiál je letos taky takový hit - PRIMARK - 8 Eur.


 Šedý vroubkovaný rolák s děravými rameny - PRIMARK - 11 Eur.

Triko pánského střihu s nápisem - i have nothing to wear - přesně taková klasika, co oblékneš, když zrovna nevíš, co na sebe. =D
PRIMARK - 3 Eura (ve slevě)


 Khaki tílko s V výstřihem a zajímavými ramínky - PRIMARK - 3Eura (ve slevě)

Bílý romantický top s odhalenými rameny - PRIMARK - 11 Eur. 


 Černé triko s šměrováním - PRIMARK - 11 Eur.


 Dvě triko s přišitými tílky, další letošní hit, který jsem si oblíbila a do ted'ka jsem ještě žádné neměla.
Šedé s červeným tílkem - Hollister -13 Eur (ve slevě).
Šedé s černým tílkem - PRIMARK - 3 Eura (ve slevě).


 Děravé béžové triko není oversized, ale je kupované v páském Primarku, protože v dámském jsem takové nesehnala a nejspíš ho budu nosit jako šaty. =) - 11Eur.


 Dlouhé triko s rozparkem s tředu - PRIMARK - 5 Eur (ve slevě).


 Světle růžové body s hlubokým výstřihem - PRIMARK - 5 Eur (ve slevě).


 Růžové vroubkované šaty ke kolenům - PRIMARK - 11 Eur.


 Tentokrát šaty řešené s podtrikem - 3  Eura (ve slevě).


 Světle růžový overal - PRIMARK - 7 Eur (ve slevě)


 Kalhoty jsem pořídila pouze tyhle jediné harémové - PRIMARK - 18 Eur.


 Bomber s kytičkama - PRIMARK - 9 Eur (ve slevě)


Trenchcoaty jsem si koupila dva stejné ve dvou barvach - PRIMARK - 25 Eur.
Miluju trechcoaty a tento střih je geniální, každý outfit krásně doplní a já je opravdu užiju a nosím často, takže proto jsem koupila rovnou dva. =)

Šedý teplejší kabátek - PRIMARK - tohle byla asi nejdražší věc, kterou jsem v Primarku koupila, ale takový kabát jsem potřebovala. =) - 32 Eur.

Chlupatá vestička, která přechází do více barev, takovou jsem už taky dlouho chtěla, takže jsem ji ihned hodila do nákupní tašky - 24 Eur.


Tentokrát jsem pořídila pouze jednu velkou kabelku a batoh. Chtěla jsem si koupit více malých, ale tentokrát se mi tam žádné nelíbily a podle mě byl velmi úzký výběr.
Khaki kabelka - PRIMARK - 16 Eur.
Nude batůžek - PRIMARK - 14 Eur.


 Tuhle zimní semišovou kšiltovku jsem chtěla už delší dobu a v PRIMARKU byla pouze za 4 Eura.

 Šály taktéž PRIMARK, každá za 6 Eur.


 Moje milované boty, tentokrát jenom troje. =D
 Černé kotníkové boty se zlatým podpatkem - PRIMARK - 15 Eur.


 Overknee béžové kozačky, které už jste viděli v Outfit postu - PRIMARK - 23 Eur.
 Khaki kotníkové boty- TKmaxx - 23 Eur (v outletové ceně).


 U dopln'ků jsem tentokrát taky nepřeháněla, protože to už nemám doma kam dávat a moc jsem toho nepotřebovala. =)
Vše je z PRIMARKU a ceny jsou viditelné na fotkách.
Štětce - make up brush (vlevo) - 8 Eur, ale stojí to za to, lepší štětec jsem nikdy neměla, je úžasnej !
          - Dvojhlavý štětec na korektor a make up - 4 Eura.
Brýle - 1 Euro (ve slevě) .


Sportovní trojuhelníková podprsenka mě dostala do kolen a musela jsem ji mít, a ještě za tu cenu ?
To je jak za hubičku. - TKmaxx - 10 Euro.


 Tak tyhle silonky jsou naprosto božský, nechtěla jsem vám sem fotit spodní pradlo, ponožk atd...
tuhle klasiku, co jsem tam taky nakupovala. Ale tyhle silonky jsem musela. Je to už novinka déle, ale v ČR jsem je ještě prodávat neviděla. Jsou to klasické silonky, akorát mají díru na prsty, což je naprosto skvělý a můžete si je obléct i do otevřených bot. Po pravdě nenávidím, když má někdo silonky do otevřených bot a u nas to vidím deno denně a je to fakt ostuda, takže povinně všichni koupit tyhle silonky ! PRIMAR - 4 Eura.

Na závěr nějaké dopln'ky do domácnosti a kravinky.
Obrovská flaška na pití - PRIMARK - 4 Eura.
Zrcátko s nápisem - PRIMARK - 6 Euro.
Diář s plamen'áky - TKmaxx - 6 Eur (ve slevě).
Obraz s ananasem - PRIMARK - 8 Eur.


Tak to je všechno, co jsem si pořídila a to jsem ješte dost odolávala, například v PRIMARK HOME mají opravdu překrásný věci, ale už lehce dražší.
Jak vidíte, taky jsem dost sehnala kousky ze slev, takže pokud se do PRIMARKU chystáte na nákupy někdy v nejblížší době, tak tam určitě taky na nějaké narazíte. =)

Ted' bych si měla dát od nákupů chvilku pauzu, tak uvidíme, jestli se mi to povede. =D

Přeju všem krásný večer. =)

Vaše...


You May Also Like

2 komentářů

  1. Jaký jsou ty boty? Osobně bych si po zkušenostech už nikdy nekoupila boty v obchodě s oblečením, bývají nekvalitní a brzo se zničí.

    OdpovědětVymazat
  2. =) To je pravda, boty v obchodech s oblečením rozhodně nikdy nejsou tak kvalitní. Ale já jsem milovník bot a ráda je střídám, takže nemám jen boty, které bych fakt na 100% využívala denně. Další háček je v tom, že si brzo boty okoukám a prodávám je dál a kupuji nové, mám je opravdu jen na dané období a ne na roky... Takže za ně ani nechci utrácet hodně peněz, klidně si občas koupím i šlupky od Vietnamců, když se mi líbí, pak je bud´vyhodím/daruji nebo prodám.. =) Každopádně, pokud si chces koupit kvalitní boty, tak bych zašla jinam =) Ale já jsem moc spokojená, ty s tím zlatým podpatkem ted´prodávají za 2500,- v Zaře, do toho bych už neinvestovala... Ale za tyhle super ceny.. Proč ne =)

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY