Leopard pattern

by - 11:16:00

A je tu další outfit, ale tentokrát už ze studeného deštivého počasí, které k nám dorazilo tuhle neděli. Měla jsem uplně jiné plány, ale počasí mi je překazilo, takže jsem se nakonec vydala s kamarádkou na nákupy do centra Prahy.
Už byla potřeba se obléct tepleji. Outfit jsem tentokrát volila s kousky leopardího vzoru, který já moc často nenosím a ani ho nemám v oblibě. Leopardí boty a kabelka, které mám na fotkách, jsou vlastně to jediné co doma ve skříni s tímto vzorem vlastním. Oboje jsem koupila za super cenu a ikdyž vzor nemusím, u těchto kousků se mi líbil. Jindy působí spíš lacině, ale samozřejmě záleží kus od kusu a také jakým způsobem člověk tyto vzory obléká a kombinuje. Boty jsem měla tentokrát asi úplně naposled , protože se mi skoro rozpadly na noze. Takže plánuju nějaké s tímto vzorem pořídit nové, protože občas se hodí. =)








 


Hnědý klobouk - Top Shop -  Tady jsem nevydržela čekat na slevu, využila jsem ale Isic kartu, ještě dobách, kdy jsem bývala student. =D Isic karta se dá uplatnit  v Top Shopu a máte možnost různých slev. Nakonec teda vyšel na 600,-kč.
Černý choker - klasický provázkový, jen uvázán na víckrát a obráceně - Ali Express - 1,48 $ Odkaz zde .
Řetízek - kupován jako set se třemi dalšími - PRIMARK - 3Eura.
Černé šměrovací body - Vinted - 199,-kč, tyhle šměrovací body jsou ted´v prodeji skoro všude do 299kč,- ). =)
Černé kneeripped kalhoty - Bloges Market (Top Shop) - 290,-kč.
Béžový trenchcoat - PRIMARK -12 Eur.
Černá kabelka s leopardím vzorem - GATE - 199,-kč ve slevě.
Leopardí chlupaté slip on - Vinted - 199,-kč.
( Pokud u věcí z Vinted není odkaz na uživatelku, jsou koupené už dávno, jinak vždy odkaz přikládám).

Přeju všem krásnou středu, začíná vylízat sluníčko, tak snad bude hezky. =)

Vaše...

You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY