Week in pictures vol. 10

by - 14:39:00

 Ahooj je tu nový týden, tentokrát se svátkem ve čtvrtek, takže jste podle mě všichni rádi, že budete mít volno a rychle to uteče. =) Já plánuji i volno v pátek, tak doufám, že se někam přes ty dva dny vydám a nafotím více outfitů, než normálně. Využiji volných dnů k nějakým výletům, srazům s přáteli, večerního života atd...

Ted´už co jsem zažila v předešlém týdnu. =)


 Byla jsem na večeří ve WOKIN a musím teda říct, že bomba a mám další místečko na skvělý a rychlý oběd nebo večeři.
Vše je zase na stejném principu, jako už ve známém Delmartu, akorát nejde o salát, ale o Thajské nudle nebo rýži. Bylo to naprosto výborný, škoda, že zatím nerozváží...
Kdo tam ještě nebyl, tak doporučuji, je to hned vedle OC Qudario.

 Outfit z toho dne, který nemám nafocený, tak pokud by někoho zajímaly určité kousky :
Kabát - Vinted (Mango) - 1500,-kč - mám ho už přes rok a je můj nejoblíbenější. Tento typ kabátu a tuhle barvu by měl mít v šatníku každý. =D
Košile + šála - Vinted - 349,-kč , 49,-kč  odkaz na uživatelku here
Džíny -  h&m - 999,-kč - právě ted´na prodejnách =)
Converse all star - Foot Locker - 1400,-kč se slevou, která právě probíhala.
Šedá malá crossbody kabelka - NewYorker - 349,-kč


 Jak jinak, než můj milovaný Iconiq. Můj week in pictures bez Iconiqu asi neexistuje. Vždycky mě něčím překvapí. Moc vám děkuji, že mám díky vám kiaždý den krásnější. =)

 Taky jsem se zastavila na rychlé večeři v restauraci, kde byl přítel právě na brigádě . =) Pizzeria Palatino. No servírují to božsky a Aperol si tu dávám vždy. =)


 Tak tohle bylo ovšem z mého mlsajícího týdne úplně to nejlepší. V sobotu ráno jsem měla vyřizování v centru Prahy, tak jsem si říkala, že bych to mohla spojit s nějakou fajn snídaní. Neměla jsem žádný plán, takže jsem si řekla, na co narazím, tam zajdu. Šla jsem kolem hotelu Palace, tak jsem se zastavila v Café Palace u Václavského náměstí. Neměla jsem chut´na kávu, ale asi po roce jsem si dala horkou čokoládu a ta teda stála za to, už podle fotky je vidět, že byla poctivá, hustá a šlahačka vedle je úplně ideální, nemám ji ráda, když je přímo na vrchu čokolády a k tomu malá domácí sušenka BOŽSKÝ !!
No a už jste si určitě všimli, že převážně snídám sladké, slané mi chutná po ránu jedině s kocovinou a zas takový alkoholik nejsem, abych ji měla tak často. =D
Takže lívance s ovocem a omáčkou z lesních plodů byly jasnou volbou ! A řeknu vám, byla to slast.
Pokud jste na slané, tak toho měli ještě vetší výběr a také to určitě bude stát za to. =)
Doporučuji všem. Ceny jsou normální, nic levného, ale ani drahého.
Lívance stály asi 130,-kč a čokoláda 60,-kč.
Ještě, že nebydlím v centru, to bych za takové snídaně byla schopna utrácet denně. Miluji je stokrát víc než večeře a tento týden nějakou chci opět naplánovat, ale tentokrát s přítelem a na nějakém hezkém místě, kde jsem ještě nebyla. =)


 Samozřejmě bomba týdne a taky nejvíce řešená událost za poslední dobu.
Justin Bieber byl v Praze. Já ho žeru, at´ si každý říká co chce, dokázal strašně moc, je krásnej a jeho písníčky jsou super. Nemohla jsem si to nechat ujít. Rok jsem měla slíbené lístky, ale na poslední chvíli to padlo, takže jsem okamžitě začala shánět lístky od překupníků, protože koncert byl vyprodaný už rok. Nakonec jsem lístky sehnala přes kamarádku, sice až nahoru na sezení, ale na stání, pokud by nešlo o VIP zónu úplně dopředu, jsem nechtěla.



 Na koncert jsem se strašně těšila, vždy jsem chtěla Justina vidět naživo. Když jsem byla mladší, tak ta touha byla ještě větší a asi bych investovala do VIP lístků, až k pódiu.
Ve finále jsem ale netušila, jak moc mě koncert vezme. Když to celé začalo a Justin vyjel v průhledné krabici nahoru na stage, tak jsem začala brečet, ani nevím proč a že mě to tak vzalo, ale bylo to tak silný a ještě následujících 5 písniček jsem plakala. Pak jsem si koncert strašně moc užila a furt všechno zpívala. Kdybych to bejvala věděla, tak jsem snad investovala i do dražších lístků, ale ty bych asi na poslední chvíli nesehnala.
Vím, že koncert neměl moc dobré hodnocení a všichni kritizují, že bylo 80% na playback. Když se nad tím zamyslím, Justin šel strašlivě vysoko a stal se populární tak brzo a tak mladý, má takových šílených fanynek a je frajer, že to vůbec ustál a má turné. Málo kdo z takových hvězd to zvládne. Ještě k tomu má koncerty každý den a nebo ob den. Při koncertu dělal salta a tančil, ani se nedivím, že použil i playback. A když vzal kytaru a zpíval jen sám, bylo to nádherný. Dokonce dal i šanci fanouškům v prvních řadách aby mu položily nějaké otázky a bavil se s nimi. =)
Já jsem upřímně nepotřebovala žádnou velkou show, jen jsem ho chtěla vidět a slyšet na živo a bylo to úžasné a jsem strašlivě ráda, že jsem na koncertu byla. Nikdy na to nezapomenu, už jen proto, že to ve mně vzbudilo takové pocity, což jsem absolutně nečekala, ale někdy to jde úplně samo.



V sobotu jsem celý den trávila na Žižkovském blešáku ve Stormu , kam jsem se dostala úplně náhodou, díky kamarádce, která tam původně nemohla jít. Už jsem byla na dost bazárků a vždy jsem byla zklamaná, čekala jsem mnohem větší prodej, na to kolik (podle mě) hezkých věcí prodávám za dobré ceny. Ale lidi ve finále kupují opravdu strašlivé věci za pár drobných, které já většinou daruji nebo vyhodím a hezké věci neocení. Ale tenhle blešák byl celkem povedený, podle fotek je teda vidět, že se to opravdu musí nazývat blešák, věci vystavené na zemi a krabice s věcmi za 50,- ve večerním klubu =D. Ale lidí se tu objevilo spoustu a až do konce neustále chodili, zkoušeli a nakupovali. Tentokrát jsem pár věcí prodala, měla jsem větší štěstí, než holky, se kterými jsem prodávala, ale prodala jsme každá pár věcí. Já si poprvé nic nekoupila, což se divím, ale nechtěla jsem zase utrácet, ale holky i pár hezkých věcí koupily. =) Samozřejmě co jsem neprodala je stále na mém Vinted účtu. =)
Pronájem místa na tomhle blešáku je celkem nízký (150,-)  a už se konal po několikáté, takže je zaručené, že lidí dorazí nakupovat dost, takže doporučuji těm, kteří se potřebují zbavit oblečení, které už nenosí.

Víkend jsme zakončili večeří s přítelem v oblíbené Pizzerii Luna , kterou máme kousek. =)

Tak a to je vše z předešlého týdne. =)
Víkend utekl strašlivě rychle, ale za pár dní je tu další volno, tak si ho užijte.

Přeju krásný start do nového týdne.

Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY