Week in pictures vol. 36

by - 22:54:00


 Pozdě ale přece, je tu Week in pictures !!! Dva týdny po sobě jsme měli proldoužený víkend a já toho chtěla pořádně využít. Před chvilkou jsem se vrátila z Německa, kde jsem byla dva dny a bylo to super ( ....ale o tom bude samostatný post již tento týden ). Proto dnes postuji week in pictures vyjímečně opožděně. Člověk si říká jak má málo času, ale stejně jsem toho minulý týden spoustu zažila i mimo práci. =)



 Hned ve volném pondělí mi chtěl Luky udělat radost pozdní snídaní v Praze, protože snídaně jsou prostě moje ! Jedno z výhlášených míst na snídaně v Praze, které jsem ještě nevyzkoušela je Café Savoy , které je přímo u Petřína, kam jsme chtěli pak jít. Takže se nebylo nad čím rozhodovat.
Musím říct, že frenchtoasty byly skvělé, ale kdyby je neměly, tak bych si asi nevybrala. Možná se vám zdá, že jsem ve výběru rozmazlená, protože Café Savoy je jedno z nejvyhlášenějších míst v Praze. No ale já jsem už v Praze vyzkoušela dost snídaní a jsem zvykla na jiný, větší a rozmanitější výběr. Samozřejmě spousta z vás je spíš na slané, musíte brát v potaz, že já snídám většinou sladké...=D Pokud jste na slané, tak pro vás je tam určitě větší výběr než pro nás sladkomili. Vajíčka na všechny způsoby atd.. =) Ale ještě musím zmínit poslední důležitou věc... Je to asi jedna z nejdražších snídaní, co jsem zatím v Praze měla a to jsem se jinde najednla mnohem víc... =)



 Petřín je 1. 5. prostě klasika. Takže jsme si vyšli po svých až nahoru a splnili misi polibku pod rozkvetlou třešní. V životě jsem tam neviděla delší frontu na lanovku, ale po svých se šlo suprově. =)

 Neskutečná nádhera a kvylitní květiny ze Studia Floren. Nikdy jsem nevěděla, že takové  živé květiny vůbec existují dokud jsem je tam neviděla na vlastní oči !! Taky jsem v životě necítila tak silnou vůni květin, jako právě tam !  Už nikdy nejdu jinam a není to jen protekce, protože se jim starám o instagram ! Oni opravdu nemají v kvalitě, preciznosti, velebnosti a vkusu jakoukoliv konkurenci !

 Momentálně mám špatný pocit, protože kvůli výletu do Německa jsem nestihla jít běhat přes víkend. Ale byla jsem alespon' 2x v tomto týdnu běhat, a opět k mé oblíbené Hostivařské přehradě. =) Tam se běhá samo !

 V Epiq Café ujíždím na výborných ovesných kaší. Nejvíc mě na nich baví, že jsou pokaždé jiné a jinak vypadají. Každopádně vždy jsou výborné a fotogenické. =)


Ve čtvrtek měl můj bratranec ( Petr Fabo - fotograf ) výstavu fotografií, takže jsem po práci vystartovala do Prahy. Výstava byla hned kousek Angeláta, byl sice 8 večer, ale byl by hřích tam nezajít na kokos a čokoládu !!




Zůstávám u kultury, protože v pátek večer jsme s Andy Coconut vyrazili do divadla - Studio DVA podpořit Angeé Svobodovou . Angeé choreografuje Funny girl ( Americký muzikál ), ale tento týden měla vyjímečně i roli, protože zaskakovala za jinou herečku. No my jsme si to s Andy rozhodně nemohly nechat ujít a hlavně jsme Angeé chtěly podpořit, protože to byla její první zkušenost s herectvím v divadle. Jinak jako představení musím jen a jen doporučit, já bych šla klidně hned znovu. =)

 Dlouho tady nebyl fotbal....Já jsem na něm totiž dlouho nebyla...=/  Pořád je zamračeno, prší a je zima a v tomhle počasí jsem nechtěla mrznout někde na tribuně. Konečně se trochu vyjasnilo a já mohla podpořit toho mého borce na fotbalovém utkání. =D
 No tak joo.... Zašla jsem se podívat do Zary na novou kolekci a hned bych tam zase nejradši utratila milon...=D... Udělala jsem si ale jen přehled a nic si nekoupila, protože jsem šetřila na nákupy v Německu a především v Primarku, kde si za stejné peníze koupím o 10 věcí více... Jo vím, kvylita je horší, ale já si zase vše vezmu 1 nebo 2x a tím to hasne, takže pro mě je PRIMARK ideál.... Ale v té ZAŘE se stejně asi ještě zastavím... =D


Aaaaa  !!! Báječná neděla a následně i pondělí v Drážďanech. Zažili jsme toho opět spoustu a tak těmto dvěma dnům věnuji samostatný travel post, takže více se dozvíte ještě tento týden na blogu. =)

Přeju krásný týden, už je o jeden den kratší, takže to do víkendu opět uteče jako voda. =)

Mějte se fajn !

Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY