Week in pictures vol. 59

by - 8:32:00

 Hodina spánku navíc není vůbec špatná že ? Hned je to pondělní ráno hezčí. Doufám, že vás vítr včera nikam neodfoukl, můžete se v klidu s kávou či čajem usadit a přečíst si, co Baruxx dělala minulý týden. =)


 Pracovní pondělí odstartováno kávou v Costa cofféé na Chodově, kde jsem byla pracovně fotit v jednom obchodě na instagram. Následně jsem 30 minut hledala auto v garáži a v největší zoufalosti, že už auto nenajdu, jsem zjistila, že jsem ve špatném patře... Hezky mi ten týden začal..Blondýnka no.. =D
 Halloweenské focení pro Waf Waf, na halloweenskou akci ve Wafu se můžete stavit dnes nebo zítra. =)


 Maximálně spokojená s novými obaly na iphone. Vždy jsem je většinou nakupovala v obchodech s módou, nebo přes Ali Express. Tyto dva jsou ze Selfie shopů z Palladia. V Palladiu už jsou 3 takové stánky, které mají nespočet obalů na telefon a jsou opravdu kvalitní ! =) Brzy by měly tyto stánky být i online na webu a sociálních sítích.

 Moje první Soya Cappuccino v Sólistovi. Výborná káva ! Všem doporučuji. =)


 Překvapení a mini oslava pro mou kamarádku k narozeninám v Cacau. Vím, že narozeniny by se měly oslavit spíš nějakým sladkým dortem, ale překvapení bylo vymyšleno na poslední chvili a slavilo se v 1 dopoledne a všechny jsme přišli hrozně hladové, takže nás zachránil oblíbený club sandwich a já se pak ještě doplnila dávkou energie s cappuccinem z Nemléka, tuhle kombinaci naprosto zbožńuji !


 Další skvělá akce, kterou jsem pracovně navštívila. Prezentace nového alkoholického drinku od Stocku Plzen' s názvem Black Fox.






 Dlouho jsem nezažila tak výborný a tak originání cataring !

 Black Fox servírovaný s pomerančovým kaviárem.

 Black Fox se dělal na místě hned na několik způsobů a dá se mixovat se vším možným, jeho chut' mi připomíná lehce Jager Maistera.

 Akce byla strašně hezky udělaná a každý dostával tyto hezké masky za různá plnění úkolů od hostesek.

 Na akci zatančila taneční skupina Divize, taky se zde objevil Yemi A.D. a nebo taky zazpíval Adam Mišík. Celkově bylo na akci dost celebrit a celá akce se konala v nádherném prostoru - Čistička odpadních vod. Já si jako doprovod vzala mamku, která žádnou akci neskazí, spíš naopak a moc jsme si to užily !

Další den jsem s lehkou kocovinou jela fotit pro Tretters Gallery Spirits Shop do Tretters Home Design, kde je to nádherné a vždy mě z těh krás přechází zrak, takže jsem si musela udělat fotečku v tomhle překrásném zrcadle s krásnou tapetou v pozadí.

Office jest si pal udělala vedle v Home kitchen, kde jsem si dala výbornou domácí limonádu a kávu. Obsluha i prostředí tady bylo na jedničku a příště se sem chystám na snídani.


 Tmavý a deštivý víkend jsme si zlepšili kávou a dortíkem ve Sweet mama, kde jsem byla zklamaná, jelikož neměli ani bezlaktózové ani soyové mléko. Z nabídky waflí a teplých věcí také neměli nic, tak třeba někdy příště si to napraví.. =D

 Neděli jsem začala pracovní schůzkou...

 Šílenou chut' jsem měla na Phad Thai a tak jsem si udělala zastávku v Modrém zubu, který praskal ve švech, ale nakonec jsem jedno místečko pro sebe sehnala.

Konečně jsem taky zkusila Nejogurt od Nemléka. Chtějí za něj tedy nekřest'anské peníze a určitě si ho každý týden kupovt nebudu, ale opět je výborný a nejvíc mě zaujala jeho konzistence ! 


Přeji vám další úspěšný týden !

Vaše..




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY