What I bought in two hours in one place - Winter haul

by - 8:42:00


 Určitě si každý z mých čtenářů musel všimnout, že neustále nakupuji a každý týden se objevím v nějakém obchodě a koupím si něco nového... To je sice pravda, přiznávám, že jsem magor ! Pravdou ale také je, že většinu věcí koupím ve výprodeji nebo v nějaké slevě. Opravdu si nepamatuji, kdy naposledy jsem si udělala radost věcmi z nové kolekce, pokud nebudeme počítat šílené nakupování v PRIMARKU, které bych stejně zařadila do sekce - nakupování ve slevách... Vždy když jsem si něco z nové kolekce zamilovala, tak jsem stejně nechtěla utratit tolik peněz, protože jsem zkrátka zvyklá na slevy, takže většinou jsem pak hodiny a hodiny hledala podobný kousek třeba na vinted a nebo jsem si pro něj došla po sezóně, když byl ve výprodeji... 14 dní zpátky jsem si ale řekla, že si prostě udělám radost a moje vysněné must have na tuto zimu si zkrátka koupím v nových kolekcích za plnou cenu. Zase musím říct, že obchody mám prochozené křížem krážem a kde seženu jaký kousek levněji taky vím, takže jsem prostě zamířila na správná místa, kde nenechám za boty či kabát 4000,-.... Mým oblíbeným obchodním centrem se stal OC Chodov, je tam sice poslední dobou opravdu přelidněno, ale na jednom místě jsou všechny mé oblíbené obchody najednou a člověk nemusí jezdit jak blázen po Praze.... No takže jsem si takhle během dvou hodinek nakoupila potřebné věci na nadcházející zimu a při placení jsem přimhouřila oči a raději si to celé dohromady nesčítala...No co si budem ? Já jsem typ člověka, který si na penězích nesedí a jak říkám s mou kamarádkou : Lepší jíst suchej rhlík v novém svetru.. =D




 Perličky podle mě ovládly celý trendy módní svět a kdo nejede perličky, jakoby nebyl... Takže mikinka nebo svetr s perličkami jsem musela mít !!! V zaře jsem ty krásné svetry oplakala a raději zašla do Sinsay, kde jsem tuhle krásnou mikinku sehnala pouze za 299,-kč !!! Link HERE.





Sinsay jsem si opravdu nekoupila jen jednu věc za ty skvěle nízké ceny !! Takže pokračuji růžovým svetříkem za 399,-kč. Link HERE.
 



 Dalším trendem letošní sezóny jsou i podvázané volánové rukávy a tenhle svetr taktéž ze Sinsay si mě získal, ikdyž cena už byla vyšší, než u předchozích kousků - 549,-kč. link HERE.




 Další trend, kvůli kterému se mnou babičky nemluví jsou roztrhané svetry a nejen svetry, zkrátka se nosí roztrhané skoro úplně všechno. k prarodičům radím raději neoblékat !! nikdy to nepochopí.. =D
Taktéž Sinsay - 299,-kč. ( Na eshopu jsem ho nenašla )





 U trhanců ještě zůstaneme, ale už se přesouváme do jiného obchodu. Tento svetr je asi ze všech nových svetrů ten nejoblíbenější a pro mě to byl must have, at' to stojí, co to stojí ! Tentokrát je z Bershky za 699,-kč. Link HERE.



 Pruhy i v zimě, proč ne ? Tričko z kvalitní pevné látky s volánky na rukávech taktéž z Bershky.  449,-kč Link HERE.



 Těch trendů je v poslední době nějak moc.. =D Další kousek, který byste letos měli vlastnit je transparentní tričko. Tohle jsem koupila ve Stradivariusu - 349,-kč. Link HERE.




 Shearling jacket je můj must have už od minulé zimy. Koupila jsem si ho až ted', nejenom, že minulý rok tyhle bundy byly všude předražené, ale taky jsem na ni nikde nenarazila ve zlatých detailech. Z 90% mě vždy potkáte se zlatými dopln'ky a když bych si koupila bundy se stříbrnými, tak bych ji nesnesla kombinovat se zlatou, takže ted' jsem konečně narazila na tu pravou. Opět Stradivarius, kde mají shearling jackets hned několik a já si samozřejmě vybrala tu nejdražší, ale jak už jsem psala na začátku článku, tyto nákupy byly prostě když už, tak už !!! Bundička je skvěle vyhřátá a myslím, že mě přes zimu skvěle zahřeje. =) Tato stála 2000,-kč, ale seženete tam i levnější za 1399,-kč.
Link HERE.




No a nákupy by nebyly kompletní bez koupi bot. Opět jsem se nechala zlákat perličkami a získali si mě tyto šněrovací kotníčkové boty. Stradivarius - 1199,-kč - Link HERE.

Tak opět trošku info o tom, co si na letošní zimu koupit. =)
Taky jste schopni za 2 hodiny nakoupit tolik věcí jako já ? Nebo zůstanu magorem sama ? Letošní kolekce se opravdu vydařili a já bych každý obchod nejraději vykoupila !!!

To mě tento týden ještě čekají nkupy v PRIMARKU, ale tentokrát jen zlehka !!! No doufáám ! =D


Krásný den všem !

Vaše...




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY