Christmas red sweater

by - 9:21:00

Krásný pátek a konečně Vánoce a vánoční svátky za rohem. Poslední dva týdny byly dost vyčerpávající a tak se vůbec divím, že jsem stihla něco nafotit. Jak už jsem psala v posledním haul, červenou moc nenosím, ale jeden červený svetr by měl vlastnit snad každý !!! K vánocům to zkrátka patří a proto takový outfit postuji právě ted' těsně před Vánoci.
Nejvíc mě ale na dnešním svetru baví střih a velké rukávy, doplnila jsem ho trendy latexovou sukní, overknee kozačky a doladila zajímavými dopln'ky v podobě čelenky s perličkami a zlatým jemným řetízkem. Bundu jsem si taky musela vzít, jinak bych zmzrla, ale na fotky jsem ji vslékla, přece jenom ty zimní outfity vypadají takto lépe...=)












Shearling jacket - Stradivarius - 1999,-kč Link HERE.
Čelenka - Forever 21 - 199,-kč.
Svetr - Forever 21 - 499,-kč.
Sukně - Review - 599,-kč.
Kozačky - PRIMARK - 28 Eur.


Všem přeji krásné prožití Vánoc, nasávejte atmosféru, bud'te s nejbližšími a odpočin'te si. =)
Přes svátky očekávejte silvestrovský outfit v mém podání, ostatní posty možná lehce omezím, protože chci na chvilku trošku vypnout, ale od Ledna opět v plné síle !


Vaše...



You May Also Like

1 komentářů

  1. Zbožňuji červenou barvu na oblečení, takže tohle je za mě pecka!

    Krásný poslední předvánoční den!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY