Week in pictures vol. 68

by - 8:02:00

Krásný start do nového týdne opět se starým známým Week in pictures s Baruxx ! =D
Minulý týdn byl náročný, ale tak nějak příjemně náročný, když jsem hlavně chystala oslavu mamky 50tých narozenin. Mezitim jsem stihla zajít i na kávu na nové oblíbené místo s výhledem v Praze a takyna nehty a ke kaderřníkovi. =) Taky jsem stihla jednu příjemnou snídani a zašla s kamarády na Aperol a vodnici. Tak jdeme se na to rovnou podívat ve fotkách. =)



Nová oblíbená kavárna s výhledem ? Bibloo café !

Po hóóódně dlouhé době jsem přešla z shellacu na gelovky, nějak jsem měla náladu na delší nehty, ale barvou jsem zůstala u přirozena. Stejně tak na nehty stále chodím do Nail lounge na Chodov nebo Zličín, kde vždy odcházím spokojená.

Na sladkou snídani jsem vyrazila po delší době do Café Louvre, kde si vždy dám výborné nadýchané lívance.
Záznam od kadeřníka jedině s Pockis antigravity case.


Opět na vlasech u Lakáše Odstrčila a opět sem odcházela víc než nadšená !!!

No a taky jsme pro vás s Lukášem vymysleli další soutěž, která se zanedlouho objeví na mém instagramu, tak to sledujte ! =)



Přenádherný dort pro mámu k 50tinám jsem si pořídila od Sweet Company a nebylo to rozhodně naposledy !


Mamky oslava narozenin se vydařila na jedničku ! Ty ženský v jejím věku paří víc jak ta dnešní mládež, jen doufám, že budu taky takhle plná elánu a takhle skvěle vypadat v 50ti ! =)

Druhý den po oslavě jsme zkonstatovaly, že si můžem otevřít květinářství..=D

....A take by bola škoda, kdybych se s too nádherou nevyfotia take já... Fotka na instagram jako dělaná ne !! =D

Přátelské posezení v mém oblíbeném Wood housu u vodnice a Aperolu a jak jinak, než vždy se skvělým playlistem, miluju to tam ! =)

Malé nahlédnutí na slevy, ale držela jsem se a koupila si jen jedno tílko a ještě schválně kvůli té mamky oslavě. =) Takže bohužel haul zatím neočekávejte, ale plánuji jiné zajímavé články. =)

Nedělní zasloužený relax s kakajíčkem v mé oblíbené sklenici z 4home.cz .


Přeji všem úspěšný nový týden !!!

Vaše...



You May Also Like

1 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY