Week in pictures vol. 69

by - 8:34:00

Krásný zasněžený start do dalšího lednového týdne !!!
Doufám, že se máte skvěle. Já měla celkem fajn týden, koupila jsem si nový Iphone, byla jsem na super pracovní večeři, vybrala si další outfit v Tally Weijl a stihla si udělat čas na ty nejblžší a nejoblíbenější kámoše a kámošky, ikdyž jsem nějak tak všechno nestihla zaznamenat...
Konečně jsem taky s mým autíčkem zajela do automyčky, vyluxovala ho a celé uklidila, už jsem z toho byla nervozní, ale nikdy na to nebyl čas a nebo už byla venku tma..Bohužel jsem ale přišla o anténu a nevím jak t zvládnu bez rádia, takže v tomto týdnu se budu snažit zařídit holavně novou anténu do auta.. =D V novém týdnu bych vám také chtěla nafotit Tally outfit a budu mít novinky od Love and Story diáře, ale o tom všem se dozvíte až za týden ! =)
A nyní se vracím zpátky do minulosti.......=D




 Snídala jsem venku ve sněhu ??! Ne nesnídala, jen mě v neděli ráno popadl nápad udělat skvělou zimní insta fotečku =D...Zkrátka mě to baví, bohužel bych ale u pojídaní prvního frenchtoastu asi umrzla, tak jsem si pak snídani vychutnala v pohodlí domova a tepla ! Mimochodem, frenchtoatsy řadím mezi mé nejblíbenější snídan'ová jídla.


 Huráááá ! Vybírání lednového Tally Weijl outfitu ! Brzy vše nafotím, máte se na co těšit ! Novaá Tally Weijl kolekce je skvělá a barevná ! A slevy taky naprosto boží ! Dokonce při koupi dvou zlevněných kousků máte ještě 20% na celý nákup ! Tak šup tam !

 Nevolnost od žaludku a přepadla mě chut' na Pho Bó a hned mi bylo lépe ! =)

 Udělala jsem si radost novým Iphonem 8plus a hned taky mramorovým krytem od Pockis.cz.
Jinak z nového telefonu jsem víc než nadšená ! Je krásnej a bombově fotí a baterie mi vydrží extrémně dlouho. Starý iphone 6 jsem si chtěla nechat na pracovní věci, ale druhý den potom co jsem začala používat nový Iphone, mi z ničeho nic přestal fungovat...Tak jsem měla sakra štěstí, že už jsem měla nový a ten starý zkusím ještě opravit...


 Focení a sladké hřešení ve Waf Waf  mimochodem, od dnšního dne mají v prodeji kuřecí novinky, které jsou neskutečně dobré ! Tak tam zajděte třeba na oběd nebo véču. =)

 Jedna sklenka vína každý večer přeci neuškodí, ještě když mám tak boží sklenici ! =D



 Pracovní večeře v Asian Temple ! Místo menu Ipady, vařící show a předražené asijské jídlo, které je ale výborné. Když se jedná o speciální událost nebo oslavu, proč ne ? Ale na normalní oběd nebo večeři bych tam nešla...Pokud teda nemáte přebytečné tisícovky po kapsách... =D



 Poprvé v životě jsem byla v pozici fotografky na oslavě narozenin... Nikdy bych neřekla jak je to náročné a fot'ák, který mi normálně vydrží týden, jsem měla vybitý za pár hodin práce. Každá zkušenost ale dobrá, už ted' se ale netěším na tu nekonečnou úpravu milionu fotek.. =D

 Nejčastěji navštěvované místo, kde se ráda stravuji i pracuji =D . Cacao Prague !

Sraz s naší kamarádkou před porodem. =)


 Zasněženou neděli jsem využila na nafocení outfitu ve sněhu a oběd i kávu s kamrádem ! =)
Pizzeria Luna .


Káva s božsky našlehanou pěnou v Cellarius Černošice .

Tak vám přeji další skvělý týden !
Další post bude nejspíš o flatlay instagramových fotkách, at' vás tady stále neotravuji s outftovými posty ! Chce to změnu ! =)

Vaše.....




You May Also Like

1 komentářů

  1. Úžasné fotky <3 Mramorový kryt jsem si objednala, tak se hrozně těším jak dorazí :)

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY