Week in pictures vol. 72

by - 8:42:00


Vítám vás v novém týdnu a doufám, že bude pro nás pro všechny moc fajn a úspěšný. =)
Rozhodně jste asi nemohli přehlédnout nový vzhled blogu, který ale ještě není úplně finální, ale v tomto duchu by se měl blog nést. Budu ráda, když mi napíšete názor, jak se vám nový vzhled líbí a co bych měla případně vylepšit. Mimo to už čekám i na vlastní doménu, abych v adrese neměla před koncovkou blogspot. Mám radost že se po roce a půl udály končně nějaké změny a blog postupně posouvám zase o level výš.
Každopádně minulý týden jsem toho opět stihla celkem dost a vše jsem se snažila zdokumentovat. Dokonce jsem byla hned dvakrát v kině a ikdyž jsem v minulém Week in pictures psala, že dlouho nepůjdu pít, tak jsem byla v pátek i v sobotu.. =D Naštěstí tentokrát jsem to nepřehnala a víkend jsem neproležela v posteli s kocovinou. Co se týče práce, tak jsem ji měla také nad hlavu a to i během víkendu, tak už plánuji nějakou menší dovolenou, abych se trošku odreagovala a načerpala novou energii a inspiraci. =)



 Dvakrát v kině s hordou popcornu, protože kino bez popcornu nemá smysl že....Ikdyž ho tam mají nekřest'ansky drahý !!!
Byla jsem na filmu Prezident Blaník, který mě dost pobavil, ale také mi nějaké scény přišly až moc přitažené za uši. Méně je někdy více, ale stojí za to vidět. Nedivila bych se kdyby zakázali tento film o politice a volbě prezidenta vysílat, jelikož si v něm viditelně a jasně dělají srandu z našich politiků. Proti tomu ale nic nemám, spíš naopak dobře, že takový film vyšel !
No a na druhém filmu, na kterém jsem byla, bylo samozřejmě Padesát odstínů svobody a k tomu netřeba nic dodávat, věřím, že většina holek na to půjde a z vlastní zkušenosti vím, že to baví i kluky. =)
Samozřejmě to bylo žhavý jako každý díl, takže doporučuji jako program na Valentýn super ! =D

 Už dlouho jsem měla chut' na banana bread z Coffee Roomu, kde jsem byla naposledy v létě. Tak jsem si sladké touhy splnila zašla tam s kamarádkou na snídani. Opět jsem se olizovala až za ušima, jejich banana bread nemá chybu a co teprve růžové chai latté ? To jsem musela taky zkusit !

 V Pařížský jsem se jen vyfotila.... =D Na nákupy tam, zatím neni budget ! =D

 Procházka po zmrzlé ale prosluněné Praze. =)

 Focení valentýnských vín a champagne v Tretters Gallery Spirits Shopu.

 Konečně s klidem mohu oznámit 4000 followers na instagramu ! Pro někoho jako kapka v moři, ale já z toho mám radost. Na další tisícovku jsem čekala hodně dlouho a tak mám radost, že mám před sebou další cíl a to je 5000.=)

 Na salátku v Delmartu, kde mi posledně nechutnalo ale ted' si napravili reputaci a s ničím viditelně nešetřili a salát byl výborný, jako dřív. =)

 Dělám si fotečku Starbucks kávičky a nechtěně jsem tam v odrazu taky a nakonec celkem zajímavá fotka. =) =D... A káva zadarmo díky štěstí a dlouhé účtence, která mi při poslední návštěve Starbucksu vyjela.


Týden bez návštěvy Cacao Prague jakoby nebyl. Mám to tam tak ráda a jsem tam pečená vařená. =)

Po dlouhé době jsem vám nafotila i slevový haul, který je od pátku na blogu. 


 Večeře s holkama v Pizza Coloseum, kde mají jako novinku v nabídce tuto Black rice s krevetami, která nás děsně lákala. Bylo to moc dobré, ale čekala jsem od toho více, znovu bych si ji nedala.

 Pokračovaly jsme do oblíbeného Wood housu, kam strašně ráda chodím. Skvěle tam hrají, výborná obsluha, příjemné prostředí a nejlepší vodnice. Tři lahve Prosecca padly jako nic... No bylo veselo.. =D
 Sice to v plánu nebylo, ale po třech lahvích Prosecca by byla chyba jet domů. Musely jsme to přeci vytancovat ! =D
Ve Waf Waf jsou ted' v hlavní roli lívance a stojí za to ! Určitě na ně zajděte ! Můžete si je dát i ve slaném podání ! =)

Já ty skleničky z 4home.cz prostě miluju. Ale taky jsou tak křehké, že se mi podařilo dvě rozbít, takže jsem je objednávala znovu... =D


Přeji jako vždy jen to nejlepší do nového týdne a ikdyž občas něco není úplně podle vašich představ, snažte se být pozitivní a usmívat se, s tím jde vždy vše lépe ! =)

Vaše...


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY