Home decor haul

by - 8:48:00


Krásný pátek u historicky prvního Home decor haulu na mém blogu ! Poslední dobou jsem měla slabost pro instafriendly krásné, ale i funkční dekorace do domu/bytu. Tak jsem snad nakoupila víc dekorace než hadrů... Poprvé v životě ! To mě nakonec přivedlo na myšlenku udělat i Home decor haul, který jsem ještě nikdy na blog nefotila. Samozřejmě jsem všechny věci kupovala za sranda částky, takže nic drahého. Stejnou radost si může udělat snad každý, který je stejně ulítlý na podobné blbosti jako jsem já ! =)


Krásné čtvercové talířky jsem si pořídila na Ali Expressu, tady se jedná spíš o takovou instagramerskou designovku. Taliřky využívám na různé prstýnky a náušnice. =)
Cena - cca 9 Dolarů - Link HERE.


Spolupráci snů mám s Love and Story design, kde mě zásobují překrásnými diáři, plakátky atd... Jejich věcičky naprosto zbožńuji. Připadají mi jak vyráběné přímo pro mě !
Info o cenách na webu. =)
Zlaté rámečky jsem si pak dokoupila v Pepcu po 30,-kč.

Bílý žíhaný kulatý tác jsem pořídila v Kiku cca za 80,-kč.
Krásné rosegold příbory mám z AliExpressu seženete tam několik barevných kombinací za necelých 7 Dolarů. Link HERE.


Nádherná decorina.cz mě zásobila hrnečkem vyladěným s povlakem na polštář !
Nafukovací nápis love jsem sehnala v Butlers.

Nový mám i rosegold rámeček se zeleným listem, na který jsem překvapivě narazila v Intersparu asi za 129,-kč.
Získal si mě taky pruhovaný polštář s nápisem Good Morning, který jsem objevila na Grana Shop. Mimochodem tento eshop jsem neznala a mají tam nádherné věci za super ceny a zejména polštáře tam jsou opravdu krásné !
150,-kč Link HERE.


Dvojité hrnečky se staly hitem instagramu už během Vánoc a nám se s mamkou neuvěřiteně líbily !
Sehnaly jsme je za skvělé ceny na 4home.cz . Už se mi sice podařilo dva hrnky rozbít, ale milujem je natolik, že jsem je hned znovu nové objednala ! Nyní je seženete za akční ceny kolem 200,-kč za pár - Link HERE.



A protože se blíží Velikonoce, tak jsem si koupila i tématicky krásná keramická vajíčka v Kiku s růžovým úzkým podnosem.
Ceny vajíček 30,- - 60,-kč dle velikosti. Podnos kolem 80,-kč.


Taky milujete vkusné dopln'ky do domácnosti ? Nemám je sice kam dávat, ale stále bych kupovala nějaké další...Poslední dobou se prodává na každém rohu opravdu krásný a levný homedecor.
Tak vám přeji příjemné a výhodné nakupovaní !


Krásný vikend. =)


Vaše....




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY