March Tally Look

by - 8:47:00


Krásný pátek po měsíci u Tally Weijl outfitu ! Tentokrát jsem na něj měla velkou chválu ještě dřív, než jsem ho stihla postnout na blog.. Tak doufám, že vás budu taky inspirovat ! Na instagramu jste mi už psali, že si běžíte do Tally pro trenchcoat, tak po dnešním článku si třeba dopíšete do Tally wishlistu další must have kousky...=)
 Nelze si nevšimnout, že je momentálně nejvíc IN tricolora a i já se neudržela, úplně zapomněla na mou oblíbenou růžovou a tentokrát pro mě byl jasný must have výrazné červené kotníkové popatky , které mi momentálně chválí i neznámí lidé na ulici a to potěší !! =D No a od podpatků už se odvíjel celkový look...Další výrazným vzorem, kterým musíte letos obohatit šatník je kostka a také barevné pruhy na kalhotech/sukních..atd..No zkrátka všude ! Já je v dnešním outfitu samozřejmě sladila s barvou bot.
V neposlední řadě si musíte tohle jaro pořídit výrazný šátek ! V dnešním outfitu jsem ho využila jen jako ozdobu černé kabelky, ale už jsem ho i několikrát elegantně uvázala kolem krku a určitě ho vužiju i do vlasů. Každopádně se s takovým šátečkem dokáže nadělat spoustu parády a vymyslet několik variant, jak ho v outfitu využít a oživit celkový look.
Třešničkou na dortu je trenchcoat, který je prostě klasika, kterou budete mít v šatníku roky a neustále bude v kurzu ! Tento je opravdu krásně střižený a v Tally Weijl ho mají hned v několika barvách !































Brýle - 249,-kč  Link HERE.
Náušnice - 149,-kč.
Crop Top - 249,-kč Link HERE.
Kabelka - 549,-kč Link HERE.
Šátek - 199,-kč.
Kalhoty - 549,-kč Lin HERE.
Boty - 699,-kč Link HERE.
Trenchcoat -799,-kč Link HERE.


Krásné Velikonoce všem !!!


Vaše....




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY