Girls trip - One day in Venice - Fotoreport

by - 8:20:00

 Holky vyrazily na den do Benátek !!!
O Benátkách jsem snila už hodně dlouho a celkově pokud jde o Itálii jsem totálně IN LOVE. Občas si říkám, že bych se do Itálie klidně odstěhovala, vždy když jsem tu byla, cítila jsem se naprosto skvěle po všech stránkách ! Tak ted' ale čistě k romantickým Benátkám.... Prosím at' mě tu ten pravý požádá o ruku ! Větší romantiky snad není !
 S holkama jsme prošly centrum města a památky stylem, jak nás srdce vedlo a rozhodě jsme nechodily podle mapy, naše kroky jsme nechaly osudu a udělaly jsme dobře. Tohle městečko mě udivovalo na každém kroku ! Stejně se ale na takových tripech nejvíce těším na celkovou atmosféru, kterou mi město předá... Jediná věc, která je na Benátkách celkem otravná je neskutečné množství turistů, to je opravdu masakr, ale po chvilce si člověk zvykne. =)
Samozřejmě nebudu kecat a určitě je vám to jasné, taky jsem se skoro nejvíc těšila na pravé italské jídlo, zmrzliny a na můj milovaný Aperol Spritz ! Chceš přibrat za jeden den 5kg ? Vyraž do Itálie ! Navíc ty venkovní zahrádky podel moře a spřekrásným výhledem, na jídlo je povinnost si tady sednout ! =D
 Čím mi je taky Itálie sympatická jsou lidi, všichni tady jsou maximálně pozitivní, usměvavý, pozorní a milý, vždy mi zvednou v restauraci nebo ve kterémkoliv jiném podniku náladu !
 Hlavní benátskou atrakcí jsou dlouhé úzké lodičky - Gondoly a taky jsou šíleně drahé, takže jsme je vynechaly, ale kochaly se ze břehu pohledem na italské gondoláky, kteří byli neuvěřitelně sexy, ale bohužel žádná projížd'ka for free neproběhla...=D
 Pokud si říkáte, jestli stačí jet do Benátek na jeden den, ano, bohatě to stačí, ale hned druhý den bych se tam klidně vrátila znovu, za mě to byla opravdu neuvěřitelná nádhera ! Myslím si, že k fotkám není potřeba komentář, protože mluví za vše, snad na vás přenesou tu romantickou atmosféru.
Tak se pokochejte tou nádherou. =)
































































Celý outfit, který jsem na sobě v Benátkách měla je z h&m.
Taky se v tomo článku poprvé objevily úplně nové hodinky z nové kolekce Daniel Welington tentokrát s vínovým páskem, na instagramu jsem vám už ukázala i ten tmavě modrý. =)
Pokud si chcete taky udělat radost na stránkách DW, tak při zadání kódu baruxx  máte 15% slevu až do 30.6. !


Užijte si překrásný víkend !

Vaše....






You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY