Denim dress

by - 20:50:00

Ahooj všem s mým premiérovým outfitem z pracovního týdne.

V posledních dnech prázdnin nakonec ještě pořádně vysvitlo sluníčko, tak si užívám posledních horkých dnů a letních outfitů, než vytáhnu zase svetry a dlouhé kalhoty...

Trička, šaty, košile, overaly... atd.. s odhalenými rameny jsou teď in, sice už léto končí, ale i tak jsem si tyhle šaty musela za každou cenu koupit, ale za tu cenu.. no nekup to ! =D
Doufám, že se vám celkový outfit bude líbit.






Klobouk - Top shop - musela jsem ho mít hned, nevydržela jsem čekat na slevu. Využila jsem alespoň studentskou slevu, v dobách, kdy jsem byla ještě studentem =D. Pokud vlastníte Isic kartu, doporučuji ji nosit na nákupy do Top Shopu, lze tam totiž uplatnit. Klobouk mě tedy nakonec vyšel cca na 600,- kč.
Brýle - PRIMARK - 2 Eura.
Džínové šaty - koupené minulý měsíc na Ali express a vešla jsem se v přepočtu do 200,-kč.
Béžová kabelka - PRIMARK - cca 12 Eur.
Nízké platformy - koupené na Bloges marketu - 200,-kč. ( značka - Mango )

Omlouvám se, že ceny jednotlivých kousků ještě nejsou přesné. Ode dneška si každou cenu nákupu zapíšu, abych vám podávala kompletní informace kolem cen. =)

Jinak bych chtěla všem prvním návštěvníkům a fanouškům poděkovat za podporu, sdílení a lajky.
Prvních návštěv na blogu je spoustu a mám z toho velkou radost.
Přeju krásný víkend všem !
Vaše...

You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY