Bare shoulders

by - 12:26:00


A pokračujeme ve víkendových outfitech.
Ve včerejším postu jsem psala, že jsme s přítelem zbytek víkendu trávili na Šumavě a tento outfit je právě focený tam. Vyrazili jsme tam na Sušickou pout´ a trhy, které tam právě probíhaly a odpoledne na hrad Kašperk . Kdo mě sleduje na instagramu, snapchatu a na facebookové stránce blogu, tak fotky z výletu už určitě viděl.
Mám radost, že je outfit konečně aktuálnější vzhledem k oblečení, které mám na fotkách. Jednotlivé kousky jsem totiž kupovala v posledních týdnech, takže vám mohu dát tipy, kam pro ně vyrazit.






Černý klobouk - C&A - 299,-kč.
Zlatý choker - Stradivarius - 229,-kč v balení s dalšími třemi !!!odkaz zde ( celé balení jste mohli vidět u mě na snapchatu ) Kupovala jsem minulý týden v OC Nový Smíchov v nově otevřené prodejně. =)
Černé triko s holými rameny - Bershka - 99,-kč - na cedulce bylo 199,-kč, ale u pokladny mě překvapili další slevou =). Kupované tento týden - mají poslední kusy ve slevách. Určitě doporučuji zajít, slevy jsou už od 59,- kč !
Džínové trenky - Terranova - 290,-kč ve slevě.
Černé slip on na platformě s třásněmi - Vietnamci vedle Destroy na Národní třídě - 99,-kč ve slevě.

Tak snad budete mít štěstí na slevy stejně jako já.
Přeji hezké úterý.
Vaše....

You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY