All in white

by - 18:08:00

Je tu zase pondělí a já vzpomínám a píšu vám outfit post z uplynulého víkendu.
Bylo zase nádherně, takže jsem si víkend užila a doufám, že vy taky. =)
V sobotu jsem neměla žádné extra plány, jen jsem se chystala podpořit přítele na fotbalovém zápase a večer nás čekal odjezd na Šumavu, kde jsme si chtěli udělat hezkou neděli, ale o tom až v příštím outfit postu.

Ted´ už k outfitu, který je nejdůležitější. =)
Moc často se do jedné barvy neoblékám, původně jsem si chtěla přes bílé tílko a trenky vzít barevnou bundičku, ale při oblékáni jsem plány změnila. Nakonec jsem si vzala tuhle bílou vestu, kterou jsem už na blogu v předešlých outfit postech měla, ale převázanou páskem a udělala jsem si z ní šaty.
Šperky nosím ve většině případech převážně zlaté, ale výjimečně jsem si vzala stříbrné, abych ladila se stříbrnými sandálky.







Bílé tílko - PRIMARK - max. 6 Eur.
Bílé kratˇásky lemované kytkami - Vinted - 199,-kč.
Bílá vesta - f&f  - 399,-kč ve slevě.
Sandálky - f&f - 149,-kč také ve slevě.
Bílá kabelka - zakoupená na BazarBaru - 199,-kč. Původně PRIMARK.
Náhrdelník s kamínky už mám asi 3 roky, bohužel si nevzpomenu, kde byl pořízen a za jakou cenu, ale určitě, jak jinak, než ve slevě. =D

Oproti předešlému outfitu, je tento mnohem romantičtější a elegantní.


Který styl se vám osobně líbí více a který si myslíte, že sedí víc mně ? Budu ráda za jakékoliv komentáře.

Přeju všem krásný start do nového týdne a atˇ vám pondělí rychle uteče.=)
Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY