Sports bra with skirt

by - 20:39:00

A je tu další, teď trošku sportovnější outfit z předešlého týdne.
Nejdřív jsem fotky tohoto outfitu nafotila v podvečer a už bohužel bez sluníčka, ale působily na mě tak nějak smutně , tak jsem ukecala přítele, aby mě druhý den vyfotil znovu, ale na slunci, nadšenej moc nebyl, ale měl prostě smůlu.. 😅
Nakonec jsem fotky smíchala dohromady a přidávám sem obě dvě verze.
Sportovnější styl je mi osobně bližší a oblékám ho častěji.




Krátký černý křivák - koupený v second handu - 80,- kč - značka - h&m.
Khaki síťované tričko - Newyorker 129,- kč, zastrčila jsem ho pod sportovní podprsenku, aby triko působilo jako crop top.
Černa sportovní podprsenka Nike - 600,-kč po slevě.
Černá sukně ke kolenům h&m - 249,- kč.( here )
Khaki kabelka c&a - 399,-kč.
Khaki kožené Air Max Thea - Foot Locker - 2500,-kč po slevě, před slevou 3500,-kč.
Zlaté jemné dlouhé řetízky - PRIMARK - 2Eura.
Zlaté digitálky na styl Casio - Vinted - 199,-kč.

Budu ráda, když mi napíšete, jak se vám tenhle outfit líbil.
Zítra se můžete těšit na outfit v úplně jiném stylu. =)
Přeju krásný zbytek neděle všem.
Vaše...


You May Also Like

3 komentářů

  1. Je velmi pěkný! Libi se mi kdyz se sukne skombinuje sportovne! Moc se tesim na dalsi outfit��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Annie, taky takhle nosím sukně nejčastěji. Děkuji za tvůj komentář, je to úplně můj první na blogu =)

      Vymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY