New pants

by - 11:33:00

Není čas ztrácet čas, takže už píšu outfit post ze včerejška, který je nejaktualnější, jak nejvíc to jde.
Mám na sobě totiž kousky, které jsem včera nakoupila ve slevách, překvapivě v NewYorkeru.
Občas se tam dá sehnat taky dost stylové kousky za super nízké ceny a to se mi včera podařilo a hned jsem to pro vás šla s bráchou nafotit.





 Řetízky - PRIMARK - kupované 3 jako set - 3 Eura.
Zlatý náramek - Vinted - už mám šíleně dlouho, takže se omlouvám, ale nepamatuji si cenu.







Khaki kšiltovka se zlatým textem - Stradivarius - 299,-kč. Právě ted'v prodejnách !! odkaz zde
Khaki trenchcoat - NewYorker - 299,-kč právě ted've slevách !
Černý crop top - Vinted - (h&m) - 149,-kč.
Černé zvonáčové třičtvrteční kalhoty - NewYorker - 139,-kč právě ted've slevách !
Khaki lace up podpatky - Botovo - 348,- kč ve slevě. odkaz zde
Černá řetízky proplétaná kabelka - Vinted (Lindex) - 299,-kč už ji mám dlouho.

V životě bych neřekla, že obléknu tento typ kalhot, ale za tu cenu jsem je tam nemohla nechat a strašně se mi líbily, když jsem si je v obchodě zkusila.
Co na ně říkáte vy ? Budu ráda, když mi napíšete. =)

Užívejte slunečnou neděli, než zase začne pracovní týden.
Zítra čekejte week in pictures. =)

Vaše...

You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY