Week in pictures vol. 3

by - 14:17:00

A je tu zase to méně oblíbené pondělí, většina sedí ve škole nebo v práci, ale bud´me pozitivní, jelikož ve středu je svátek !!
Přikládám fotky z uplynulého týdne, který byl celkem nabytý, takže jsem se rozhodně nenudila.=)


 První fotka je jak jinak, než z Iconiq Café , kde jsem tentokrát s kamrádkou i poseděla a neodnesla si jen kafe do práce. Tentokrát jsem si dala domácí citronovou limonádu a bezkonkurenční brownies, který všem doporučuji. =)



 Tento týden jsem také oblékla hned dvakrát moje dva DIY kousky s nášivkama, nefotila jsem celkové outfity, protože mi nepřišly dostatečnš zajímavé na outfit posty.
Přikládám tedy alespoň sem.
Boyfriend džíny na první fotce jsou kupované v NewYorkeru už asi dva roky zpět a nášivky jsou z Bershky - 199,-kč.
Košilové khaki šaty - Bershka - 199,-kč ve slevách.
Nášivky - Stradivarius - 149,-kč.



 V kině jsem tento týden byla hned dvakrát. Jednou jsem byla s mamkou na Bridget Jones's baby.
Tak tenhle film určitě všem doporučuji. Bály jsme se, protože nastavování dalších dílů úspěšného filmu nesplńuje uplně vždycky očekávání. Tentokrát to bylo ale super, nasmály jsme se a myslím, že se to bude líbit i mužské populaci.
Po druhé jsme byli v kině ještě s přítelem. Zašli jsme na nový film Prázdniny v Provence a tenhle film mě naopak zklamal. Musím říct, že ho nedoporučuji. Čekala jsem mnohem větší komedii, určitě byly ve filmu momenty, kdy jsem se zasmála to netvrdím, ale celkově se mi film nelíbil. Pro mě filmu chyběl děj i celková pointa. Třeba se ale jiným líbit bude. =)
Samozřejmě k filmu proběhlo i skvělé sushi a poprvé sem si koupila v kine místo popcornu bombońky. =) Když už se mi nelíbil film, tak jsem se aspoň´dobře najedla. =D


Taky jsem měla sraz s kamarádkou, měly jsme sice jen chvilku, ale probrat jsme stihly úplně všechno. =D
Sedly jsme si do Starbucksu na Frappucino a pak mi ještě Lucka nafotila outfit na blog. =)

Cestou po Andělu jsem ještě narazila na foto soutěž, takže jsem se musela samozřejmě vyfotit. =D
Jestli si taky chcete zasoutěžit, stačí se jít vyfotit na Anděl podobně jako já. Nahrát fotku na instagram a přidat #letemlesem. Výhra je pár dnů ubytování v krásném domečku, který je vybudován na stromě. Více info naleznete zde . =)

 

 V sobotu jsem neměla zas tak volno, šla jsem pracovat jako kostymérka a vracet nepoužité oblečení z natáčení, takže jsem prolezla 3 obchodní centra a Václavské náměstí. Ráno jsem tedy skočila pro nové Brownie latte a sweet caramel muffin do Costa coffe.

 Cestou po obchodech jsem samozřejmě musela udělat zastávku v CENTRUM ČERNÝ MOST.V sobotu se tam otevírala oficiálně první prodejna Forever 21 v ČR. Takže jsem to musela omrknout a něco koupit, v tomto týdnu čekejte určitě nějaký článek a recenzi. =)

 Mimo Forever 21, jsem také vyzkoušela nově otevřenou prodejnu v OC Nový Smíchov NYX.
Koupila jsem si matný lesk a rtěnku. Na tuhle novou značku, která je u nás k dostaní taky čekejte článek společně s Forever 21.



 V neděli jsem měla ještě nějaké obchůzky na Václavském náměstí a konečně jsem poprvé navštívila největší hračkářství na území ČR Hemleys.
Byla jsem překvapená, jak bylo uvnitř narváno. Na každém rohu stál nějaký maskot, kouzelník a nebo stánek pro dětí, kde mohli tvořit nebo hrát různé hry. V druhém patře je sweet shop se sladkostmi, které nejsou normalně k sehnání v obchodech, jen v Candy storech . Taky tam jde posedět v malé kavárně.
Domů jsem si odnesla jen mou oblíbenou Hershey's čokoládu. ( Bílá čokoláda s kousky čokoládových sušenek ) Kdo jí ještě neměl, doporučuji !
Stojí tam 39,-kč.=)

Cestou dolů po Václavském náměstí jsem zašla do Gatu a ve slevách pořídila tyhle sluneční brýle za 88,-kč. Doporučuji tam zaběhnout, pokud si ještě chcete pořídit nějaké brejličky, tak tam jich mají spoustu za tuhle krásnou cenu. =)
Na cestu domů jsem si ještě koupila frappucino v Mc Café .

Tak to je souhrn událostí ve fotkách za uplynulý týden.
Přeju všem co nejkratší a málo únavné pondělí a zítra už čekejte další outfit post.

Vaše...

You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY