Colder weather...Warmer clothes

by - 8:38:00

A už jsem zase zpátky z outfit posty z víkendu. Dnes postuji trošku teplejší outfit, který byl speciálně na fotbal. Člověk většinou sedí na tribuně a za chvíli je mu vážně velká zima. O víkendu sice zas tak chladno nebylo, ale raději jsem nasadila více vrstev a i čepici.
Já teda upřímně.... čepice a podobné dopln´ky  většinou nenosím kvůli tomu, že je zima, ale spíš kvůli tomu, že je mám bud´nové a chci je ukázat světu a nebo se prostě hodí k outfitu. =D Občas jsem měla čepici i v teplých dnech a naopak jsem ji pak neměla v největší kose, protože se k outfitu prostě nehodila. Prostě problémy všedních dnů. =D To snad musíte pochopit ne ??!! =D
Vytáhla jsem potištěnou barevnou kabelku a sladila ji s čepicí s nášivkami, bála jsem se, že těch prvků s obrázky bude až až, ale nakonec mi to přišlo v pohodě. =) Co myslíte ?












Lososové Reebok - Vinted - 1900,-kč Odkaz na uživatelku zde Podobné ted´prodávaji ve Foot Lockeru za 2499,-kč.

Bílá čepice s nášivkami - Stradivarius - 229,-kč. Odkaz zde
Bílá transparentní košile bez rukávů - Vinted ( New Look ) -149,-kč (už ji mám hodně dlouho) odkaz na podobné - Vinted - košile bez rukávů
Šedá mikina LA - Vinted (h&m) - 199,-kč - uživatelka od které jsem koupila má zablokovaný profil, takže vám na ni nemohu dát odkaz. =( Jinak podobnou mikinu určitě ještě budou v h&m mít. =)
Knee ripped jeans - ZARA - 599,-kč.
Růžový bomber - Stradivarius -749,-kč. Odkaz zde a mají je na všech prodejnách většinou.
Bílá kabelka s potisky - Vinted - 199,-kč Odkaz na uživatelku zde .

Přeju všem krásný den.
Vaše...


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY