Vinted, Zara, Sinsay,Stradivarius, Bershka, Gate a Fashion bazar s blogerkama

by - 16:06:00


Tak jsem se rozhodla, že vám budu přidávat vždy posty z větších nákupů, bud´za uplynulý měsíc/období, nebo prostě jen když udělám větší hromadné nákupy.
Abyste měli větší přehled, kde jsou zrovna slevy a kde se dá co sehnat. =)
Tentokrát post ke startu podzimu, kdy začalo lehce přituhovat a chtělo nakoupit trošku teplejších kousků, ale sem tam i nějaké šatičky atd... Myslím, že jsem určitě na něco zapomněla, ale co nebude v tomto postu, tak určitě bude v outfit postech a nebo už bylo. =)

Šedé tričko s flitrovanou pusou - Vinted (h&m) - 199,-kč - uživatelka, která mi tričko prodala má bohužel zablokovaný profil, tak nemohu dát odkaz.
Bílé triko s flitrovaným nápisem - I WOKE UP LIKE THIS - známe od zpěvačky Beyonce, kterou naprosto miluju, takže jsem triko musela mít. - Gate - 139,-kč. Právě ted´ve slevách.

Malá kabelka s obrázky - Vinted - 199,-kč NOVÁ -  Odkaz na uživatelku zde
Tohle prostě letos musí mít ! =D



Aha.. letní boty na zimu. Tak proste na Fashion bazaru s blogerkami v The Senses byly super kousky za skvělé ceny. 249,-kč (ZARA) koupené od Barči BKBlog 

Tylová skládaná sukně, nad kterou jsem dlouho přemýšlela, ale nakonec jsem ji prostě musela mít.
V tomto týdnu čekejte outfit post. =)
ZARA -  599,-kč - právě ted´na prodejnách.

Čepice s nášivkami - Stradivarius -229,-kč. Právě ted´na prodejnách Odkaz zde


Růžové dlouhé triko s rozparky - Bershka - 299,-kč právě ted´na prodejnách.

Černé šaty s nášivkami na které už jsem postovala i outfit - IN LOVE WITH IRON ON IMAGES
Sinsay - 349,-kč Odkaz zde


Vínová kšiltovka s nápisem Queen - Sinsay - 199,-kč Odkaz zde

Černé tílko ze svetrového materiálu - Vinted - 149,-kč Odkaz na uživatelku zde


Tílko s krajkovými detaily - taky kousek, který by ti ted´rozhodně ve skříni neměl chybět !
Amisu - NewYorker - 299,-kč, právě ted´na prodejnách ve více barvách.

Černý svetr s dírami na ramenou - Vited - 199,-kč Odkaz na uživatelku zde
Zlatý choker - GATE - 59,-kč, právě ted´ve slevách !

Nude vroubkované body se šměrováním - Bershka - 449,-kč, právě ted´na prodejnách. 

Růžový křivák s nášivkami - Fashion bazar s blogerkami v The Senses - 299,-kč. Koupený od holek z LOVE-FASHION .
Khaki Křivák už také znáte z outfit postu MORE LAYERING - ZARA - 599,-kč, právě ted´ve slevách. 

Neoprenová skater skirt - Vinted -  190,-kč Odkaz na uživatelku zde

Teplávky s nášivkami, tak ty si mě získaly na první pohled !!
Sinsay - 449,-kč Odkaz zde

Černé vroubkované šaty s dírami na ramenou - taková klasika a letošní hit, který se přidal k děravým kolenům, tak ted'už i děravá ramena jsou in !! =D
Sinsay - 349,-kč nyní ve slevě. Odkaz zde

Krajkované khaki šaty na úzkých ramínkách - s nimi je poslední outfit post na blogu - LITTLE BIT OF LACE DETAILS
Stradivarius - 449,-kč právě ted'na prodejnách.


Jako poslední moje nové Reebok krásky, které jsem sehnala na Vinted - 1900,-kč Odkaz na uživatelku zde
Podobné Reeboky ted'seženete ve Foot Lockeru cca za 2500,-kč.

Právě mi ještě nějaký balíček dorazil na poštu =D , takže další kousky budou ještě v následujícím Haulu, který ještě nevím, kdy bude.
Jinak se tento pátek chystýám na nákupy do PRIMARKU, takže potom udělám taky nějaký hromadný haul z PRIMARKU. =)

Jinak kdyby vás zajímalo víc o nějakém zboží, které jsem si pořídila, klidně mi napište. =)

Hezký den všem !
Vaše...

You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY