More layering

by - 10:22:00

Tak já jsem si přála už menší horko na vrstvení oblečení, ale tím jsem nemyslela takovou zimu, abych na sebe vrstvila tílko, košili, svetr a ještě bundu ! =D
Miluji vrstvení, ale né až tak velké. Nesnáším se pak všude vslékat a oblékat a pak chodit jako sněhulák, ale ta zima tady prostě už je. Achjoo... Ale v neděli aspoń nepršelo, takže si nebudu stěžovat a budu v na tom počasí vyhledávat jen ty kladné věci. Heslo zní " Bud´me pozitivní. =)
A tady je teda můj vrstvený outfit z nedělního dopoledne.















Khaki křivák - ZARA - 599,-kč právě ted´ve slevách !
Černý choker - Vinted - 50,-kč  Odkaz na uživatelku zde , Chokery na Vintd zde .
Bílá dlouhá oversized košile - Bershkla - 449,-kč - Právě ted´na prodejnách. 
Černý svetr - Bershka - 199,-kč ve slevě. ( už ho mám dlouho ).
Černé kneeripped jeans - 299,-kč Bloges Market ( Top Shop ).
Mini kabelka s obrázky - Vinted - 199,-kč Odkaz na uživatelku zde
Kožené Nike airmax thea - 2500,-  ve slevě, původně 3500,-kč -Foot Locker.

Doufám, že se vám outfit líbí. Jinak jsem právě naplánovala na příští týden výlet do PRIMARKU. Takže se určitě připravte na nový post toho, co si tam nakoupím a spoustu nových outfitů. Snad budu na nákupech úspěšná.

Krásný den všem.
Vaše....


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY