Lace everywhere

by - 9:43:00

Opět pro vás nahrávám můj další outfit a tentokrát oproti předešlému outfitu trošku lehčí, protože nám vysvitlo sluníčko. =)
Oblékla jsem moje nové šněrovací body a šněrování jsem neměla jen na body, ale i na podpatcích. Jakmile ted´ člověk nemá ve své skříni nějaký kousek se šněrováním, jakoby nežil.=D
Já mám tyhle bodyčka už asi ve čtyřech barvách a pořád si je nepřestávám kupovat. Lace up heels jsou moje nejoblíbenější podpatky, které se mi strašně na noze líbí a hodlám si jich pořídit víc. Tentokrát mám ale podpatky se šněrováním jen na patě.=)
Co ale ještě nemám je mikina/svetr se šněrováním a to ted´ hodlám nákupy v PRIMARKU určitě napravit. Jaký máte názor na šněrování na oblečení vy ?










 Chokery - Stradivarius - 4 v balení - 299,-kč Odkaz zde


Khaki podpatky se šněrováním - PRIMARK - 18 EUR.

Khaki trenchcoat - NewYorker - 299,-kč (ted´ve slevách)
Tělové vroubkované šněrovací body - Bershka - 449,-kč (právě ted´v prodeji)
Tmavě modré kneeripped jeans - ZARA - 599,-kč.
Khaki kabelka - PRIMARK - 12 EUR.

Takže heslo dne zní, pokud nemáte nic se šněrováním, tak byste měli co nejdřív zajít na nákupy. =D
Dělám si srandu, ale já jsem zase propadla dalšímu trendu no...

Přeju všem krásnej pátek a víkend. =)

Vaše...

You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY