My favourite autumn simple outfit

by - 11:24:00

A je tu jeden z mých oblíbených podzimních / jarních utfitů. Zamilovala jsem si upnuté šaty ke kolenům a trenchcoaty. Tohle spojení se dá obléknout, jak k podpatkům, tak k teniskám. Tentokrát jsem jela fandit přítelovi na fotblový zápas, takže jsem k outfitu obula Conversky.
Snažila jsem se být sportovní, ale i elegantní. Ráda a opakovaně tento outfit oblékám. =)










Šedý klobouk - Vinted (Orsay) - 299,-kč. Odkaz na uživatelku tentokrát nemám, klobouk už mám totiž dost dlouho. Na vinted jich je ale dost k prodeji. Vinted - šedé klobouky
Béžový trenchcoat - PRIMARK - 12 Eur.
Šedé šaty ke kolenům - Terranova - 199,-kč ve slevě.
Zlatý dlouhý náhrdelník - h&m - 129,-kč.
Béžová kabelka - PRIMARK - cca 12 Eur. Jak už jste mohli postřehnout, patří k mým oblíbeným.=)
Converse All Star - Foot Locker - 1400,- ve slevě.

Přeju všem krásnou slunečnou sobotu. =)

Vaše...



You May Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj...pěkný outfit...mám uplne stejne saty jen jsem je nekoupila ve sleve:/...=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuju. =)Ikdyž si je nekoupila ve slevě, tak mohly být za dobrou cenu =) nebo ne ? Někdy se na slevu přeci čekat nedá =D To znám moc dobře

      Vymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY