Forever 21

by - 10:41:00

 Ahooj všem, slíbila jsem, že nejpozději dnes napíšu post k Forever 21. Přikládám tedy fotky prodejny a toho, co jsem si koupila a píšu takovou menší recenzi a něco o obchodě, pro ty kteří v něm ještě nebyli.

Já jsem vždy o prodejně Forever 21 jen slyšela, ale nikdy jsem ji v cizině nenavštívila. Hodně lidí ji vždy přirovnávalo k h&m. Na sociálních sítí byla často opětovaná jako skvělá a stylová prodejna a viděla jsem vždy spoustu fotek, jak na instagramu tak na weheartit a podobně. Znáte to ne ? =D Stylové fotky s nákupními taškami atd..klasika..
Taky jsem věděla, že od toho nemám očekávat hodně, že má Forever 21 fajn kousky, ale taky né nic až tak extra stylového, jako má občas třeba Bershka.

Tak a ted´už jsem nově otevřenou prodejnu u nás navštívila a to hned při slavnostním openingu tento víkend. Je tedy v OC Černý most, když jsem tam dorazila, viděla jsem každou mladou holku v obchod´áku se žlutou taškou z Forever =D. Prodejnu bylo snadné najít, tím, že byl slavnostní opening, tak tam hrála hlasitě hudba, všude lítali balónky a před prodejnou byla fotostěna a hostesky.



V prodejně jsem strávila určitě tak 20 minut, důkladně jsem vše procházela a koukala po levných stylových kouskách a zkoumala, jakou sortu věci Forever 21 nabízí.
Já bych určitě prodejnu nesrovnávala s h&m, ale naopak bych přirovnala třeba k Bershce nebo Stradivariusu, ale obě dvě tyto prodejny jsou za mě lepší a nabízí stylovější módu za srovnatelné ceny.
Když jsme už u těch cen, tak mě dost překvapily ceny za koženkové křiváky, které se pohybovaly kolem 799,-kč. Křiváky mají moc hezké a v několika barvách a za tuhle cenu mi připadají zase naopak super, v prodejnách, které už jsem zmiňovala byste podle mě za takovou cenu křivák sice pořídili, ale až po slevě. Před slevou jsou vždy kolem 1200,-kč a výš.


Trička, tílka, jednoduché topy... - tady jsou ceny skoro u všeho jednotné a to 299,-kč, to mi zrovna u některých kousků ( né u všeho !) , příjde i cenově vyšší a myslím, že by se zase naopak daly sehnat levněji.
Já si pořídila tohle oldschoolové triko a vyšlo mě na 249,-kč.
Pokud by vás zajímal celý outfit, tak tady je odkaz na tento outfit post.


Kalhotý, džíny atd.. Tam je cenová dostupnost podobná jako všude, pokud se pohybujeme v této sortě obchodů, ALE ! Nevím, jestli akce ještě stále trvá, ale na opening byly skinny jeans jen  za 249,-kč !

 
 
Náhrdelníky, náramky atd... Tahle sorta věcí byla cenově srovnatelná s Bershkou nebo Stradivariusem a mají toho na prodej vážně požehnaně.
Co mě ale překvapilo, byla vlasová dekorace.
Balení gumiček bylo jen za 29,-kč, za tuhle cenu byste je například v h&m určitě nesehnali.
 
 
Šedá uzlová čelenka byla za 109,-kč.
 
Taky jsem si koupila tenhle srdíčkový choker, stál 169,-kč.
 
 
Přiznávám se, ale na cenovou dostupnost bot a kabelek, jsem se nepodívala, ale výběr byl celkem slušný.
Celá prodejna je celkem velká a prostorná a každé zboží má svůj vlastní koutek.
Celkově mi prodejna dost připomínala PRIMARK.
 
U pokladen, je stejně jako v PRIMARKU spoustu dekorativního zboží, vtipné ponožky, kosmetické taštičky a různé štětce, houbičky a další kosmetické pomůcky.
 
U pokladen mě tedy ještě zaujala tahle kosmetická metalická taštička, stála 249,-kč.
 
 
To je asi tak všechno, co bych vám k Forever 21 napsala. Samozřejmě, každý si na prodejnu udělá vlastní názor a někomu bude třeba naprosto vyhovovat, Já tam určitě párkrát znovu zajdu a určitě zase něco nakoupím. Těším se jaké to bude, až budou mít slevy, to bude taky o něčem uplně jiném. =)
 
Přeju vám hezký pátek a následující víkend.
Vaše..
 
 
 
 
 
 
 

You May Also Like

2 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY