Week in picture vol. 8

by - 13:04:00

Hezké pondělí po prodlouženém víkendu s novým week in pictures. Každé pondělí je náročné a o to víc, když byly 3 dny volna, ale dnes mě příjemně překvapila změna času a ta hodinka navíc ráno byla opravdu znát a konečně jsem nevstávala za tmy.
Week in pictures bude tentokrát celkem obsáhlejší, tím, že bylo volněji a já měla více času někam vyrazit. Ale taky jsem toho dost naležela doma v posteli, protože v tomhle období je to vážně hlavně na čaj a postel...



 V úterý jsem vyrazila s kamarádkou do centra na procházku a pro rtěnku do Nyxu, protože měla narozeniny a já ji chtěla udělat radost. =) Taky jsme si udělaly zastávku na kafíčku v BAKESHOPU . Z toho dne jsem vám už postovala i outfit na blog. =) odkaz na outfit post



Konečně jsem si došla na nový Shellac, tentokrát do Top Beauty Salon , který jsem našla přes Nikol Švantnerovou, která tam pravidelně chodí. =) Původně jsem chtěla na bílý lak mramorový efekt, ale ten mi ještě nebyl schopný nikdo vykouzlit. =( Pokud víte o někom, kdo to umí, budu ráda, když mi napíšete,. =) Jinak s úpravou nehtů a lakováním jsem moc spokojená. Akorát už o víkendu se mi začal lak na nějakých místech loupat, tak uvidíme, jak dlouho mi vydrží. Minule jsem takový problém s Shellacem z jiného nehtového studia neměla.

Ve čtvrtek byl v Iconiq Café Halloween, měli spoustu halloweenských cupcakes, dortíků a pumpkin spice latté z domácího dýńového syrupu. Obsluha byla takhle krásně namalovaná, tak jsem si s holkami musela udělat fotku. =)


 Pumpkin spice latté jseme si daly i s mamkou ve Starbucksu, ale už si ho asi nikdy nedám. To je něco tak strašně moc sladkého, no ani jsem ho nedopila. Někomu to možná bude chutnat, ale za mě určitě ne. A to mám sladké ráda, ale tohle je opravdu až moc.

Večer jsem byla na Hokejové bitvě Vysokých škol . Já sice na žádnou vysokou školu nechodím, ale na téhle akci jsem už byla minulý rok a moc se mi to líbilo, je to taková ,,Amerika". Taky miluju hokej a brácha hokej hraje, takže jsem vzala i bráchu a přítele, kteří pozorně hokej sledovali a nechtěli být rušeni =D. No my jsme zse s Eliškou nechtěly být rušený u tohohle focení =D.


Když byl ten Halloween, taky jsem chtěla být trošku tématická, vydlabala jsem tuhle zamilovanou dýni =D a upekla borůvkové cupcakes s polevou z bílé čokolády a mascarpone, tu jsem obarvila na zeleno a ještě dalším potravinářským barvivem malovala na polevu. 

Žádnou Halloweenskou párty jsme rozhodně v plánu neměla, ale přítel s bratrancem chytli v 11 večer slynu na párty =D. Řekli mi, at´se během 20ti minut připravím, co je u mě skoro nemožný =D, zavolali jsme si taxi a vyrazili do centra. Takže žádný kostým ani masku jsem neměla, tak jsem oblékla aspon´ tmavý outfit, a namalovala si tmavě pusu. Pavouka jsem si jen v klubu vzala na fotku, aby byla aspon´trochu tématická k tomu Halloweenu. Nemyslete si, že je ten pavouk reálný, je jen umělohmotný, mám příšernou fobii z pavouků. Lézt po mně živý pavouk, tak už asi nežiju. =D

Dlouhý spánek a nicnedělání tento víkend probíhalo taky hned několikrát. To počasí je vážně pro tohle jak dělaný a já si o víkendu potřebuji hlavně odpočinout, takže toho využívám, protože v týdnu každý den brzo vstávám a domů se vracím večer. V rámci nicnedělání jsem pro vás taky nafotila PRIMARK haul, ale ten mi dal teda pořádně zabrat a ještě nemám všechny fotky upravené. =D 
Ale haul bude už nejspíš zítra na blogu. =)



V sobotu byla strašná zima, ale svítilo sluníčko, tak jsme se šli projít a cestou se zastavili na fotbale. Vážně je občas fajn bydlet kousek za Prahou, kde se můžete projít sami v lese, skoro nikoho nepotkáte a nebo právě zajít na vesnický fotbal. Já jsem milovník měst a městského ruchu, ale tohle je taky strašně fajn. =)


V neděli jsme šli na oběd na running sushi, opět do Sumo sushi Novodvorská , kde to máme nejraději. =)

Minulý týden jsem na nákupech v PRIMARKU bohužel nesehnala džíny, které by mi seděly a sháněla jsem světlé s dírami. Nakonec jsem včera cestou z running sushi lehce zabloudila do h&m =D  Sehnala jsem tam tyhle kneeripped světlé džíny. Bohužel nebyly ve slevě, ale byla jsem nadšená, že mi konečně nějaké džíny sedí a to se mi většinou zrovna v h&m nestává. Tak jsem je brala =). Cena - 999,-kč.


 Včera večer jsme s přítelem nelenili a šli si zaběhat. Dali jsme si okruh 6,5 km. V tyhle zimě se mi běhá mnohem líp než v létě, ale fyzičku jsem lehce ztratila, když ted´nestíhám úplně pravidelně běhat. Každopádně jsem se rozhodli, že budeme společně minimálně jednou za víkend chodit běhat.

Přeji krásný start do nového týdne, at´vám rychle uteče. =)
Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY