Week in pictures vol. 7

by - 13:58:00

Vítám vás u dalšího Week in pictures. Tento týden jsem měla dost nabitý. Od pondělí do čtvrtka jsem byla převážně od rána do večera v práci, tak moc fotek nemám, ale o pátek jsem pak byla nakupovat v Drážďanech a v sobotu jsem byla na Teniskology. Z víkendu mám spoustu fotek, takže jsem se rozhodla, že udělám samostatný post z nákupů, samostatný post pro kousky, které jsem pořídila a samostatný post k Teniskology. Do jednoho postu by toho totiž bylo strašně moc. Budu se snažit pro vás posty udělat co nejdřív, ale bude to hodně práce, takže uvidíme jak to zvládnu, ale do konce týdne snad vše postupně dofotim a napostuju na blog. =)
Tak a tady pár fotek a ochutnávek do budoucích příspěvků. =)

 V Iconiq Café začali dělat ovesnou kaši, můžete si říct co do ní chcete, aby byla přesně podle vaší chuti a musím říct, že lepší jsem nejedla ! =)

 Kafíčko, ted´už jen bez laktózy také proběhlo. Od te doby co piju bezlaktózové mléko je mi mnohem líp a rozdíl nepoznáte. =)





 Přítel měl v úterý svátek, tak jsme šli do Ambiente Pizza Nuova na večeři.
Nedali jsme si klasicky jen každý jedno jídlo, ale šli jsme na jejich degustaci Neapol.
Pokud to neznáte, jde o to, že vám čišníci a čišnice nosí od každého kousek - pizzy, těstoviny, risotta, gnocci....jen si řeknete zdá chcete, nebo ne a rovnou s pánve dostanete na talíř malou porcičku/ochutnávku.
Jíte dokud můžete a na konci dostanete tuhle extra prasárnu - pizzu s nutellou a pizzu s mascarpone a malinami.
No odcházeli jsme a musela jsem si rozepnout kalhoty.. =D Ale jídlo je vynikající a všem doporučuji. =)

 V pátek jsem si udělala volno a vyrazila jsem s mamkou na nákupy do Drážďan, hlavně teda do PRIMARKU, ale navštívily jsme i jiné obchody.
Těšte se na velký post ohledně výletu a pak jen na haul, kde vám ukážu, co jsem si koupila.



 V sobotu se konal 2.ročník Teniskology. O týhle akci, kterou pořádá Yemi A.D. jste určitě museli slyšet, byla totiž propagovaná snad úplně všude.
Je to skvělá akce, kde probíhalo spoustu koncertů, soutěží, tanečních show a hlavně všude jsou tenisky a ty nejlepší a limitovaný edice. O téhle akci vám napíšu také samostatně nějaký obsáhlejší post plný fotek z akce. =)

 Jestli pravidelně čtete Weeks in pictures, tak už jste zaregistrovali, že kupujeme těsto na croissanty v těchto plechovkách.
Chtěla jsem vám dát o tomhle zázraku více informací a takový menší fotorecept.
Tentokrát jsme plechovky s těstem na croissanty a houstičky koupili v Německu v Aldi. =) Tam mají prostě všechno. Vždy když nakupujeme v Německu tak nadávám, co všechno oni mají a u nás to vůbec není k sehnání. =(

 Těsto na croissanty je v plechovce srolované a předřezané na kousky, které se pak jen srolují do tvaru croissantů.

 Houstičky s plechovky vypadnou rovnou připravené, takže je jen položíte na tác.
Vše nakonec potřete trochou vody a dáte péct.
Vše je otázka 5ti minut.

 Za chvíli máte krásné, měkké a teplé houstičky a croissanty, které jsou vážně výborné a přitom je to tak jednoduché.
Namazat si je pak můžete podle chuti. My používáme nejčastěji nutellu, ale to není nic pro příznivce zdravého životního stylu, ale tak to není ani ten croissant žeo. =D
Když už, tak už... žijeme jen jednou a já si chci vychutnat úplně všechno a nechci se omezovat, samozřejmě když už.. tak ráno.. K večeři už bych si to nedala.. =D

Celou neděli jsem proležela v posteli, protože v sobotu jsem měla náročný večer. S kamarádkami jsme vyrazily na pravou vesnickou discotéku =D, ale dalo mi to pořádně zabrat, takže mi v neděli nebylo úplně nejlíp. Ted´si dávám od alkoholu zase chvíli pauzu, ale večer jsme si užily na 100% .. Ale jak se říká, něco za něco...

Tento týden, mají děti prázdniny a já tím pádem nemám nějaké taneční kroužky a budu mít více času zajít třeba někam na kafe nebo na jídlo a sejít se po delší době s kamarádkami, se kterými jsem se dlouho neviděla. Při té příležitosti třeba stihnu nafotit nějaké další outfity a vyzkoušet třeba nové kavárny nebo restaurace, abych vám měla o čem napsat. =) Tak se moc těším.
V pátek je státní svátek, takže se těším na prodloužený víkend. =)

Přeji všem krásný start do nového týdne.
Vaše...

You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY