Teniskology outfit

by - 11:33:00


A jsme u outfitů z víkendu. V sobotu, jak už víte, jsem byla na TENISKOLOGY... A jak jinak na takovou akci, než v teniskách. Takže jsem volila spíše sportovní styl a vytáhla už nějaké kousky, které jsem pořídila v pátek PRIMARKU. Obula jsem moje nejnovější a oblíbené lososové Reebok.
Tak a tady fotky outfitu, nebylo moc dobrých prostorů, kde outfit vyfotit, ale snad se vám i tak fotky budou líbit. =)










Nude semišová kšiltovka - PRIMARK - 4 Eura.
Zlatý choker - Stradivarius - v balení po čtyřech kusech - 229,-kč Odkaz zde
Bomber s vyšitými kytkami na hrudníku - PRIMARK - 9 Eur ve slevě !!!! Odkaz zde
Nude vroubkované šměrovací body - Stradivarius - 449,-kč Odkaz zde
Černé kneeripped kalhoty - Bloges Market (Top Shop) - 299,-kč
Lososové Reebok Classic - Vinted - 1900,-kč Odkaz na uživatelku zde V prodeji mají podobné ve Foot Shopu a Foot Lockeru. =)
Nude batoh se zlatými zipy - PRIMARK - 12 Eur.

Z neděle outfit nebude, protože jsem se celý den válela doma po šíleném večeru. =D
Ale pomalu vám připravuji posty z nákupů a dnes vám nafotím další podzimní outfit. =)

Hezký den všem.
Vaše...

You May Also Like

2 komentářů

  1. Opět krásné outfity!♡
    Doufám, že ráda vrstviš a bude spousta teplých zimních outfitů!

    https://annielovelyfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji =) určitě jich bude spoustu =) už se těším, jen najít čas, kdy to vše nafotím =)

      Vymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY