Harem pants

by - 9:40:00

Ahoj vítám vás zpět u outfit postu. Tentokrát jsem oblékla vše koupené v PRIMARKU.
Harémové kalhoty moc často nenosím, ale je to chyba, oproti slimkám jsou dost pohodlné a vypadají super. Já jsem si koupila tyhle khaki a ještě si asi pořídím jedny černé, ty se hodí vždycky. Myslím, že je ted´mají ve slevách v Lindexu. =)

Outfit jsem tentokrát volila elegantnější.








Černé kotníkové boty se zlatým podpatkem - Atmosphere (PRIMARK) - 15 Eur. Právě ted´v prodeji! Odkaz zde
Khaki kabelka se zlatými detaily - Atmosphere (PRIMARK) - 16 Eur. Právě ted´v prodeji ! 



Bílá transparentní košile se zlatými detaily - Atmosphere (PRIMARK) - 9Eur (minulý rok). Nyní tam prodávají dost podobné. =)
Černý dlouhý trenchcoat - Atmosphere (PRIMARK) - 25 Eur. Právě ted´v prodeji !
Khaki harémové kalhoty - Atmosphere (PRIMARK) - 18 Eur. Právě ted´v prodeji !

Tak doufám, že se vám tenhle Primarkovský outfit bude líbit. Jestli sháníte podobné kousky oblečení, tak určitě nyní všechno seženete v PRIMARKU. Ale bohužel jsem vše nenašla na jejich eshopu. Co dalšího jsem ještě koupila je už taky na blogu. - Dresden haul.

Přeji všem krásný, dnes slunečný den. =)
Další outfit brzy !

Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY