Most favorite autumn outfit

by - 20:37:00

Ahoj, omlouvám se, že postuji outfitový post, až tak pozdě, když je u mě zvykem nahrávat posty během dopoledne. Ale jestli mě sledujete na všech socialních sítí, tak víte, že jsem tento víkend na workshopu módního blogování od Školy stylu backstage , takže jsem celkem vytížená.
Zatím jsem měla první den teorie s blogerkami Ejvi Freedom a Alex Fráńovou (Tale of Miss A).
Zítra nás čeká praxe - focení outfitů atd.. a už se moc těším. Brzy vám k tomuhle skvělému workshopu povím mnohem víc. =)
Ted'už ale k outfitu. Mezi mé nejoblíbenější podzimní outfity patří teplé šaty a overknee boots, sám o sobě má tento druh outfitů styl. Overknee boots ted' frčí čím dál tím víc a já už vlastním dvoje a chci si pořídit ještě další a k tomu milion dlouhých šatových oversize jednoduchých svetrů v několika barvách. S touhle kombinací rozhodně nešlápnete letos vedle a budete šmrnc a navíc, je to tak pohodlné !









Khaki dlouhý trenchcoat - Atmosphere (PRIMARK) - 25 Eur (Právě v prodeji).
Šedé vroubkované šaty s dlouhým rukávem a rozparky - Atmosphere (PRIMARK) - cca 12 Eur (koupené minuly rok). Takový typ šatiček ted'ale prodávají skoro všude. =)
Černé overknee boots - CCC - 999,-kč.
Mohutný náhrdelník - Vinted - 149,-kč. Koupený už dávno - spoustu podobných prodávají uživatelky stále na Odkaz zde.
Černá kabelka s řetězy - Vinted ( Lindex ) - 299,-kč. Už ji mám také dlouho.

Tak tohle je jedna možnost, k čemu můžete overknee boots obout. Určitě se tady takový typ outfitů ještě ukáže a jestli blog pravidelně sledujete, tak víte, že i ukázalo. Chystám se overknee boots ted' co nejvíce unosit a ve více barvách si je ještě pořídit. =)

Přeji krásný sobotní večer.

Vaše...

You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY