lace up sweater

by - 18:48:00

Já vím.. strašný počasí, ale i přes to se mi podařilo nafotit dnes outfit a taky ho ještě dnes nahrát. Měla jsem pro vás sice nafocený uplně jiný outfit, ale s fotkami nejsem úplně spokojená, takže jsem se rozhodla, že ho přefotím a nahraju jindy. =)
Tenhle outfit jsem dnes měla na zápase mého přítele a taky jsem trochu myslela na to, že pro vás outfit chci nafotit hlavně s novým vysněným šněrovacím svetrem, který jsem tak dlouho sháněla. Tak jsem se podle toho taky oblékla. =)
Je to taková klasika, kterou nikdy neurazíš - kneeripped džíny, adidas superstar a delší camel kabát, tím se nedá nic pokazit. =)
Myslím, že je to poslední dobou jedna z nejoblíbenějších kombinací. Adidas superstar jsou podle mě jedny z nejslavnějších bot za poslední dobu =D. Jsou jako bíle Converse all star, které má snad každá druhá holka, tak ted' se k nim přidaly i superstáry. Není den, abych tyhle kecky nezahlídla na instagramu nebo na WeHeartIt. Ráda ladím tyhle typy tenisek s elegantními věcmi, abych jim dala trošku sportovní nádech a styl.



Choker - AliExpress - 1.48 Link here
Jemný řetízek - Atmosphere ( PRIMARK ) - 2 Eura






Camel kabát - Vinted (Mango) - 1500,-kč - vím, že v Mangu šel fakt na dračku a tak ho neustále obměńovali, ale i zdražovali, protože ho chtělo dost lidí, možná, že ho tam ještě seženete. Ale tento typ kabátu se ted'prodává hodně. =)
Šedý šněrovací svetr - Stradivarius - 649,-kč Link here
Šedá šála - Vinted ( Atmosphere ) - 50,-kč Odkaz na uživatelku here
Bílá crossbody kabelka - f&f - 449,-kč.
Černé kneeripped jeans - BlogesMarket (Topshop) - 299,-kč.
Adidas superstar - už mám druhé... První jsem sehnala v molo sportu za 1200,-kč. Tyhle jsem ted'nedávno sehnala na Vinted a prodává se jich tam vážně spoustu. Stály mě 900,-kč a jsou jako nové. =) Odkaz na uživatelku here , Adidas superstar prodej - vinted here

Tohle je klasický, jednoduchý a můj oblíbený outfit. Ráda ladím elegantní kabáty s teniskami. Řekla bych, že takový styl mě vystihuje.=)  Do deště asi né úplně ideální, ale zima mi nebyla. =)


Přeji všem krásný sobotní večer. =)

Vaše...

You May Also Like

1 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY