Week in pictures vol. 11

by - 12:35:00

Tak a je to tady, dnes na mě opravdu padla zimní deprese. Vstávání za tmy a přijíždění domů taktéž za tmy mě přestává bavit. Po čtyřech dnech volna se opravdu člověku do práce nechce. Tak snad to do Vánočního volna rychle uteče, už se na to těším. Zachumlání do peřin, horký čaj, cukroví a pohádky. No nic, ted´musíme být pozitivní a vydržet to. =)
Tento týden jsem toho díky volnu stihla více, tak bude i více fotek, inspirace kam zajít a taky co dalšího sladkého si dát k snídani. =)

 Moje oblíbenosti tento týden, nebo spíš tento měsíc. =)
Svetr se šněrováním sem sháněla už déle a konečně ho mám a je i božsky příjemný. Už jste ho mohli vidět v Lace up sweater - outfit post .
Můj nejoblíbenější parfém nejen tento týden, už mám potřetí úplně stejný, je totiž dokonalý.
Chanel Eau Vive - Link here , je sice dražší, ale za parfém si ráda připlatím a vydrží dlouho. =)
Můj nejpoužívanější matný lesk od Nyxu, protože ta barva je pro tohle období jako dělaná a všimla jsem si, že více blogerek si ho oblíbilo. =) Udělala jsem k němu i samostatný post s recenzí a odkazem na eshop Link here .

Hned pondělí jsem nastartovala posilkou s kamarádkou. Už moc nejde vychytat čas na běhání, kvůli tmě, takže fitko to jistí. =) Dnes ho plánuji po práci znovu.

Odměna po fitku...<3
Žádná speciální sushi restaurace, zaběhla jsem do první Čínské restaurace, kterou jsem zahlídla. =D

 V Iconiq Café mi zlepšili náladu v tomhle počasí letním smoothie drinkem. =)

S přítelem jsme vyrazili na nákupy, ale tentokrát kvůli němu. Se mnou nakupovat nechce v žádném případě. =D Asi chápete proč...
No tak rychle, jak si koupil kalhoty, jsem si já nikdy nic nekoupila. A pozor.. perlička, ještě si vzal dvoje stejný. =D No my si v tomhle s kluky asi nikdy nerozumět nebudeme, až na pár vyjímek.. =D

 Slibovaný recept na Frenchtoasty, který jsou pro sladké požitkáře, to nejlepší k snídani.
Je to opravdu jednoduché.
Rozmícháte vajíčka se skořicí a obalíte tousty, který pak jemně osmažíte na pánvi s máslem.
Frenchtoasty si pak dáváte podle chuti - Javorový syrup / Nutella....atd.
Žádné fitness jídlo to rozhodně není, ale když už hřešit, tak u snídaně. =D =)

Opět oběd s přítelem Pizzeria Palatino a tentokrát mám svého favorita. Sépiové špagety s krevetami byly božský a asi je tam bude dávat vždycky. Jestli tam někdy zavítáte, tak doporučuji. =)




Poslední zápas sezóny, u toho jsem nemohla chybět ! Byla jsem fandit s kamarádkou, kluci bohužel prohráli a na fotbal bylo šílené počasí. Ale za mě je ta moje fotbalová hvězda stejně jednička. =D 
Alespoń, máme fotku. =D

 A bylo i hezky =). Takže jsem si udělala čas na mých oblíbených 5 km. Počasí bylo ideální, škoda, že takové nepřevládá nad deštmi a zimou. V tomhle počasí se mi běhá nejlépe.

 V sobotu jsme měly dámskou jízdu. Poprvé jsem byla v Postel restaurant & Legendary bar . Klub slavil narozeniny, takže bylo spoustu akcí a levné drinky a hlavně Aperol Spritz, můj oblíbenec jen za 45,-kč !!! To jsem si nemohla nechat ujít a na klubovou kartu byl zadarmo až do půlnoci !




 Včera jsem vám nafotila 2 outfity a večer jsme s mamkou zajely do Fashion Areny , která taky slavila narozeniny. Takže bylo spoustu akcí a slev. Nakoupila jsem jak pro sebe, tak i první dárky, které většinou nakupuji až v Prosinci. Tentokrát mám náskok. =)

Přeji krásný start do nového týdne.

Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY