In shades of gray and brown

by - 16:12:00

Ahoooj, hlásím se vám z dovolené z hor, kde jsem se konečně připojila na rychlovku k wifi, abych vám postla outfit, který mám pro vás připravený už týden. =)
Takže dnes budu stručná, mám totiž málo času.... Původně jsem se bála, že se mi tady outfi nepodaří nahrát vůbec.

Postuji outfit s novou bundičkou, kterou jsem sehnala ted've slevách a pokud se vám líbí, podle mě bude stále k sehnání, vypadá suprově. Opět jsem oblékla overknee boots, tentokrát hnědé a oblíbený dlouhý šedý svetr s V výstřihem. Tuhle kombinaci moc ráda nosím, ale to jste si už určitě na blogu všimli. =)
Outfit jsem fotila, když jsem měla otejpované nohy, takže mi občas nad kozačkami vykukují, ovšem to není součást outfitu. =D =)
Fotky jsou focené před Vánocemi ještě na Iphone. =)






 Choker - Stradivarius - 299,-kč ( v balení po čtyrech )
Trojitý zlatý řetízek - Atmospere ( PRIMARK ) - cena do 3 Eur.





 Šála - Atmosphere ( PRIMARK ) - 6 Eur.

Hnědý křivák - Amisu (Newyorker) - 549,-kč ve slevě právě ted'!
Šedý dlouhý svetr s V výstřihem - Vinted - 530,-kč Link na uživatelku here
Šedá kabelka - Amisu (NewYorker) - 399,-kč.
Overknee hnědé kozačky - Atmosphere ( PRIMARK ) - 23 Eur.


Přeju všem štastný vstup do nového roku a krásnou oslavu Silvestra. =)
V pondělí čekejte Week in pictures a spoustu fotek z hor.

Vaše...





You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY