Co jsem dostala k Vánocům 2016 ?

by - 9:39:00

Tak jsem se rozhodla vám dnes místo outfit postu ukázat, co jsem dostala pod stromeček letošní Vánoce. Byla jsem asi moooc hodná !!
Poslední roky už jsem neměla vyloženě nějaká velká přání a spíš mě baví obdarovávat ostatní, ale nebudu dělat svatouška, samozřejmě se těším i na dárky pro mě. Každý by lhal, kdyby tvrdil, e to tak není.
Přítelovi se vždy snažím naznačit, co by mi jakože udělalo největší radost ( těm chlapům se to prostě musí neustále naznačovat a někdy i na plnou hubu říct ). Nebudeme si nic nalhávat, jsou v tomhle prostě natvrdlí ! A dárek ve stylu korálku na Pandoru, tak to už jsem dávno zakázala, na tom je nejhezčí jen to, že ti chlapi kvůli nám vystojí tu nekonečnou frontu =D .... Holky, raději boty ne ?! =D.
Já jsem tedy dostala nádherné dárky, které mě moc překvapily a udělaly mi obrovitánskou radost, ani si to nezasloužím. Stejně tak i doufám, že jsem i já udělala radost ostatním. =)
Tak a tady už fotky.=)


 Tááááák tohle je to tálně vítěz všech dárků a i dárek pro vás, protože konečně budou kvalitní fotky a né žádně Iphonovky. =D Já jsem nečekala, že Olympus Pen nakonec dostanu, přála jsem si pouze pár příspěvků na něj a chystala jsem se ho jít po Vánocích koupit. Nakonec, ale na mě čekal pod stromečkem. Přispěla babička, přispěl děděček, přispěl přítel, ale největší podíl měl tatínek. =D No a já měla takovou radost, že jsem s ním 24. i spala ( brácha zase spal s hokejkou, tak jsem v klidu ). =D Zatím se s ním teprve seznamuju, nejsem moc technický typ, takže to bude chvilku trvat, než se s ním naučím správně a dobře fotit. Tak mi držte palce, at' je to co nejdřív. =)


 Výraznou kabelku v hadím vzoru s nášivkami z ALDA jsem dostala ještě od přítele. Já jsem tedy celou dobu naznačovala něco jiného, ale jak říkám, chlapům to občas prostě nedojde. =D Ale i tak je Lukáš všímavý, protože vybral dost podobnou kabelku, té o které jsem mluvila, že se mi líbí. Je tedy vidět, že mě má zmáklou a ví, co se mi líbí a ikdyž nedonesl přesně to, co jsem naznačovala,  tak mi udělal velikánskou radost. =)

 Tak jo, asi jsem přítelovo mamince často kradla její vlastní žehličku, ale měla ji fakt dobrou. =D Tak jsem od ní dostala novou žehličku na vlasy. =D Od mojí maminky jsem dostala ještě čelenky do vlasů na běhaní. =)

 Dárečky z Tally Weijl. Máma mi koupila tyhle super stylové transparentní šaty, které se nosí přes oblečení. =) Určitě ukážu v nějakém outfitu, už si je plánuju na Silvestra. =)

 Brácha je moc pozornej a koupil mi tuhle sadu chokerů, ketré se můžete kombinovat podle sebe s jakýmkoliv přívěskem. =)

 Ráda peču, především sladké a hlavně muffínky. Máma taky moc dobře ví, že miluju tyhle roztomilý kraviny a všemožné příslušenství k pečení. To mi vždycky udělá radost.....a taky mi tím chce maminka asi naznačit, že jsem dlouho nic nenapekla. =D

Aaaaaah !! Nejlepší dárek hned po fot'áku !! Božská růžová Gant mikina dělaná přímo pro mě ! Brečela jsem nad ní v obchodě, že ji musím mít =D. Ježíšek vyslechl má slova ! Děkuji. =)

 Čisté bílé povlečení si nechávám ušít a k němu jsem předběžně dostala tyhle nádherný a vtipný povleky na polštáře s textem. =)

 Konečně měla babička radost, že mi kupuje knihu. Já se musím s ostudou přiznat, že jsem nikdy na čtení knih nebyla. Tuhle knížku od blogerky  Alex Fráńové - Tale of Miss A jsem už viděla na blogerském workshopu, který jsem absolvovala ve Škole stylu - Backstage . Je tedy spíše pro mladší generaci než jsem já. Ale Alex mi je moc sympatická, sleduji její blog, instagram... no prostě všechno =D a poznala jsem ji i osobně. Její knížka mě moc zaujala a jsou tam super typy. =)

 Bez ponožek by to přece nebyli Vánoce. =D Dostala jsem je od bratrance, který pro BE SOCKS fotil všechny jejich ponožky, který jsou boží. =)

 Dárečky, které jsem už dostala v předvánočním čase od dětí z tancování a blízkých známých. =)

V neposlední řadě tahle krásná srdíčková souprava na naše milované snídaně. =)

Tímto děkuji všem ježíškům, kteří mě obdarovali těmito krásnými dárky. =)
Doufám, že jsem si Vánoce taky užili a dostali jste, co jste si přáli a strávili čas s těmi nejbižšími, to je na tom to nejdůležitější. =)

Přeji krásný zbytek vánočních svátků.

Vaše....


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY