In shades of khaki

by - 10:51:00

Ahoj.... po mém posledním must have postu jsem zpět s klasickým outfit postem, protože to mě baví nejvíc a doufám, že vás taky. =) Proto je tu outfit postů nejvíce.
Tentokrát jsem vytáhla moje khaki zásoby a vytvořila takový elegantněsportovní outfit, ke kterému jsem vytáhla boty kupované při mé první návštěvě PRIMARKU. Neměla jsem je snad 100 let na sobě, ale asi s nimi ještě udělám parádu. =)
No a další zjištění při oblékání do tohoto outfitu.... asi potřebuju nový černý sportovní tenisky, které jsem si k tomu představovala spíš. =D Jak jsem psala ve Wishlistu , že každým dnem přibude nějaké další must have, bohužel to byla opravdu pravda.
Jinak khaki barva ted´opravdu frčí a já doufám, že každý z vás, kdo to ted´čte, má doma nějaký khaki kousek !! =D ..........
Samozřejmě, že si dělám srandu.... Ale běžte si něco khaki koupit ! =D

















Kšiltovka s textem - Stradivarius - 299,-kč.
Černé triko s průpletem na hrudníku - Atmosphere ( PRIMARK ) - 11 Eur.
Khaki trenchcoat s krokodýlým motivem - h&m - 299,-kč ve slevě.
Matný krátký černý křivák - Secondhand ( h&m) - 80,-kč.
Koženkové khaki kalhoty - Amisu ( NewYorker) - 199,-kč ve slevě.
Kabelka - Vinted - 299,-kč Odkaz na uživatelku here
Černé boty na nízkém podpatku - Atmosphere ( PRIMARK) - Jak už jsem psala na začátku, mám je už asi 3 roky, ale určitě byly levné a podobný typ bot se ted´prodává snad všude. =)

Doplńky v podobě šperků jsem tentokrát nevolila, černé triko mělo šněrování přes prsa, kabelka byla dost zdobená a kšiltovka taky. Šperky by už byly příliš.

Přeju všem krásný den.

Vaše...



You May Also Like

2 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY