A moje další MUST HAVE....

by - 20:22:00

Já vím, jsem asi psycho, furt nakupuji, ale neustále potřebuji další a další oblečení, dopńky, boty.. no prostě všechno co se týká módy. Já nikdy nemám dost. Ale moje peněženka už hlasí, že má dost =D. Achjo....Ale já si to stejně všechno najdu a koupím. Bez těchto kousků by to totiž letošní zimu nešlo.
Tak jsem se během dnešního rána rozhodla, že se s vámi poprvé na blogu podělím o to, co bych si chtěla v nejbližší době koupit a co prostě musím mít. Třeba vám i dodám inspiraci, co tuhle zimu letí a co je potřeba si pořídit a nebo si přát k Vánocům, pokud jste už nepřečerpali Ježíškův limit. =D
Aneb zakládám nový post a tím je wishlist. =)




 1. Shearling jacket



zdroj - WeHeartIt
Takovou krásnou v nude nebo růžové barvě ( myslím, že mají v f&f ), takže tam musím zajít. =D
Téhle bundičce se říká shearling jacket a ta by nás v téhle zimě měla rozhodně zahřát a stylově obléct.
Já bych ji  raději nekombinovala s oversize věcmi, protože sama o sobě už je oversize až až.
Nejvíce by se mi líbila ve světle růžové, protože momentálně teplý zimní kousek v této barvě nemám. Všechny růžové kabáty, co jsem měla, mě rychle omrzely, prodala jsem je a nebo stálé prodávám na Vinted . Myslím, že pokud seženu tuhle krásnou shearling jacket, tak mě rozhodně neomrzí. =)
Co na ni říkáte vy ?

2. Fishnet stockings



zdroj - Weheartit
 Asi si říkáte, že jsem se zbláznila, když si chci koupit sítované silonky v zimě, ale já je potřebuji,  jen jako detail pod děravé džíny nebo dop bot.. viz foto. vypadá to skvěle !!!
Další letošní trend, který si mě získal. Sí'tované silonky už mám objednané a putují ke mně, tak uvidíme, jestli mi to vůbec bude sedět takhle hezky, jako na fotkách. Při nejhorším silonky využiji jinak. =D
Co na tento nový módní trend říkáte vy ? Líbí se vám ? =)

3.Big down jacket



Huńatá velká péřová bunda do pasu. Na 100% mi v ní bude teploučko a vypadá skvěle. Takovou v bílé barvě jsem si už vyhlídla v Bershce. Tentokrát je to asi první zima, kdy si chci koupit péřovku. Dříve jsem je neměla ráda, ale letos jsem videla na prodejnách takové, které mě opravdu zaujaly a měly šmrnc a konečně se dělá ten střih, který se mi opravdu líbí a péřovka se dá pojmout jako hezký módní kousek. Do nedávna byla totiž jen spíš sportovní záležitost, nebo prostě bunda ve které ti bude teplo. 
Většiou v zimě kvůli módním trendům spíš mrznu. Letos se to konečně možná změní. =D =)


zdroj - ZARA
Tyhle šedivé kneeripped slim džíny jsem si už vyhlídla dávno. Mají na sobě malé stříkance od bílé barvy. Tím jsou moc zajímavé a já v šatníku šedé džíny momentálně nemám.
Tak se chystám pro tyhle, pokud mi teda budou sedět. Ze Zary ale mám spoustu kalhot a sedí krásně a nejsou ani tolik drahé. Takže pokud sháníte momentálně džíny, doporučuji ZARU . =)

5. Chokers


zdroj - WeHeartIt
Já vím, že už chokerů mám spoustu, ale potřebuju ještě další =D. Chytla mě choker mánie.
Hlavně bych chtěla světle růžový a pak nějaké zdobené s kamínky, jako jsou na fotce. Krajky moc ráda nemám a ani krajkové chokery zatím nejsou můj šálek kávy, ale to se třeba změní. =)
Každopádně v poslední době nenosím snad jiné doplńky, takže potřebuji rozšířit zásoby. Naštěstí tohle je celkem levná záležizost. =D

6. Kabelka se řetízkem a nášivky


zdroj - Mango eshop
K téhle kabelce si myslím, není potřeba komentář.
Božíí...božíí...božííí...
Doufám, že mi ji nevyprodají...


Takže vzhůru do práce, abych na tyhle must have hadýrky vydělala zase nějaký penízky a mohla utrácet. =D
Bojím se, že každou chvilku přibude nějaký další must have a já sakra potřebuju šetřit !!! Protože krom must have oblečení, mám i must have cestování !! =D 

Přeji krásný večer. =)
V nejbližší době čekejte outfit post.

Vaše..




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY