Puffy jacket and splashed jeans

by - 9:40:00


Tak a je tu poslední post před Vánocemi. =)
Klasický zimní outfit post s mou oblíbenou puffy jacket a splashed ZARA jeans. Moje dva must have kousky v jednom outfitu.  Tentokrát jsem šla více do sportovna a oversize věcí. Ke všemu jak jinak, než popularní adidas superstar, které moc ráda nosím.
Celkově teplý a moc pohodlný outfit, ve kterém jsem si připadala moc dobře. =)

Nebudu to prodlužovat, všichni se ted´stejně chtějí zachumlat do peřin a koukat na vánoční filmy, takže tady jsou fotky, doufám, že se vám bude outfit líbit. =)











Puffy jacket - Bershka - 899,-kč Link here.
Šedý svetr - Tally Weijl - 299,-kč ve slevě. ( minulý rok )
Bílá oversize košile - Bershka - 449,-kč Link here .
Splashed jeans - ZARA - 899,-kč Link here .
Šedá kabelka s řetízkem - Vietnamci na národní vedle Destroye - 299,-kč. 
Adidas Superstar - Vinted - 900,-kč Link na uživatelku here , Link na prodej Adidas Superstar na Vinted - here . 
Dopln´ky ve formě šperků nebyly podle mě potřeba. =)

Tak všem přeji krásné prožití Vánoc. Další příspěvek bude pondělí a to Week in pictures, nasledně nějaký outfit. Taky asi udělám post o tom, co jsem dostala k Vánocům, jestli teda něco dostanu. =D.
Dpufám, že taky najdu čas na nafocení haulu, ketrý bude pěkně rozsáhlý. =)

Vaše....




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY