Week in pictures - Christmas

by - 13:00:00

Tak jak už jsem psala v předchozím week in pictures, uteklo to jako voda a už je tu Vánoční week in pictures.
Tento týden byl jiný než ty předchozí, tím, že jsem už nebyla vytížená odpoledne tanečními  kroužky a lekcemi. Bylo před Vánocemi a já si chtěla udělat čas trošku na sebe a taky oběhat poslední obchody, kvůli dárkům, které mi ještě chyběly. No v podstatě jsem nakonec byla snad unavenější než normálně a vůbec jsem si neodpočinula, tak snad si to tento týden vynahradím. Nebudu se dál rozepisovat, fotek je vážně docela dost. =)


 Klasická vánoční fotka u stromečku mi nemohla tento rok chybět. =D

 První dárečky z vánočních srazů s blízkými a od dětiček z tancování. =) Děkujiiii !!

 Lepší ovesnou kaši, než v Iconiqu jsem neměla.

 Výbornej kus kus s citronáda taky neměla chybu.

Palačinkový dort je taky můj oblíbenec. =D

 V úterý jsem šla po delší době ke kadeřníkovi a ještě k tomu k novému. Po několika letech jsem udělala neplánovanou změnu na doporučení známe.  Docela dost jsme vlasy zkrátili, ale z důvodu, že je chci uzdravit, protože je mám z barvení dost polámané. Vždy jsem používala vlasovou kosmetiku pouze z drogérie, nic extra. Ted´ jsem ale konečně zainvestovala do dražšího šampónu a kondicionéru, abych si vlasy dala do pořádku. Promluvili jsme si co a jak, jakou mám představu o mých vlasech, a tento týden jdu teprve na barvu. Barvení mých vlasů bude totiž tak na 3 hodiny. Jsem zvědavá na výsledek, ale plánuji být zase víc blond. =D Odkaz  na nový salón kam chodím here - HB Salon .


Ve středu jsem měla v plánu po práci  nový shellac a i kosmetiku, na kterou pravidelně nechodím. Kamarádka je ale kosmetička a když jsem měla konečně tento týden čas, tak jsem k ni chtěla na základní kosmetiku před Vánocemi zajít, navíc.... potřebovala jsem to jako sůl. Naposled jsem byla na kosmetice asi před půl rokem.

Nejprve jsem se vydala do OC Chodov na nový a taky jak jsem psala na mé FB Funpagy poslední shellac. Nehty už mám taky dost poničené a chci je nechat odpočinout a obnovit, aby byly pevnější, protože už je mám jak papír. Myslím, že spoustu z vás, co chodí nebo chodily pravidelně na nehty s tím máte zkušenosti a víte o čem mluvím.


 Svačinka v mém oblíbeném Ugovi, kterého ted´ navštěvuji častěji než třeba Starbucks. Protože si dávám pauzu i od kafe. =D

 Po kosmetice jsme ještě zašly na Aperol a polívku do Pizzerie Palatino.

Poslední nehty jsem chtěla celé bílé, ale bylo mi řečeno, že by se brzo zašpinily. Tak jsem se na poslední chvíli rozhodla pro béžové se zlatým prsteníčkem. =)

 Ve čtvrtek jsem měla jako každý měsíc lymfatickou masáž a opět mám na pár dnů lymfatické tejpy. =)

Jupíííí ! Tento týden jsem stihla jít 3x běhat.

 Posledních pár nákupů vánočních dárků končí nákupem dárků pro mě. Ale tenhle úžasnej svetr jsem v Lindexu přece nechat nemohla. Ve slevě za 450,-kč.

 Tak už jsem taky ochutnala Popcornovokaramelové latté v Costa coffee. Já nevím, poslední dobou mi to nějak extra nejede no. =D Ale vypadá úžasně to jo. =)


 Tyto outfity jsem vám i nafotila, takže v nejbližší dobou v outfit postech bude na blogu. =)


 Každoroční méně zábavné balení dárků a opět mi nestačil můj balící papír, takže jsem musela do máminých zásob. Stříbrný balící papír a kartičky na věnování mám z PRIMARKU. =)

Tuhle dárkovou tašku jsem taky koupila v PRIMARKU speciálně na dárek pro mamku. =)

 S přítelem jsme si předali a dostali společné dárky od rodičů už 23. Maminky se trefili do srdíčkové soupravy, takže jsem do ni musela 24. hned udělat snídani. =D


Každý rok chodíme 24.12. s rodinou tradičně dopoledne na Kampu. Sejdeme se s blízkými známými dáme si svařák nebo čaj a vždycky se někam projdeme nebo skončíme někde v kavárně.


 Tentokrát  jsem úplně náhodně vybrala kavárnu na Malostranském náměstí, která je tam podle mě poměrně krátce, protože jsem o ni vůbec nevěděla a neznala ji ani s instagramu, kde kolikrát objevíte skvělé podniky. =D
Jak vidíte podle fotek, bylo prostě báječná. Zmrzliny servírují ve tvaru růží a dělají výborné waffle, palačinky a mají pravou Italskou hustou horkou čokoládu. Určitě to není nic zdravého ani dietního, ale tohle si nedát by byl trestný čin. Doporučuji všem !!! Rozhodně to taky není nic levného, ale já do takových věcí jednou za čas ráda zainvestuju. =) Odkaz na kavárnu Amorino here .

Náš Štědrovečerní stůl. =)

Šampańské se zlatinkami na přípitek =)

Klasická fotka s bráchou do rodinného alba s nejoblíbenějšími dárky. =D
Štědrý den byl krásný. Jako každý rok jsme ho trávili s babičkou a dědou, ikdyž už jsme starší a Vánoce nejsou ty pravé dětské s vyhlížením Ježíška, každý rok to má své kouzlo a atmosféru. Čím jsem starší, tím větší radost mi dělá obdarovávání ostatních. Stejně nejdůležitější na celých Vánocích je být s těmi nejbližšími. =) Ale to všichni moc dobře víme. =)

Nejdůležitější dárek kvůli blogování. Vysněný bílý Olympus Pen. Konečně budou na blogu kvalitní fotky. Samozřejmě chvilku to bude trvat, protože se musím s novým fot´ákem naučit a taky mám připravených ještě pár postů nafocených na Iphone. Postupně ale bude vše kvalitnější. =)

Nedělní ráno v krásné mikině, kterou taky donesl Ježíšek. =) Tu podle mě v Gantu udělali přímo pro mě. Ta růžová byla jasná volba. =D


 V neděli jsme po obědě vyrazili na Šumavu za druhou babičkou a dědou. =)

 Večer jsme zašli do Sušice na DJ Wiche, který jsem jezdí tradičně každý rok 25.12. A já měla konečně příležitost oblíct must have silonky pod ripped jeans. =D



Do konce týdne se budu snažit na blog postnout příspěvek o tom, co jsem dostala k Vánocům a také nějaký outfit post.



Hezký zbytek Vánoc a roku 2016.



Vaše...




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY