Classics

by - 10:13:00

Ahoooj všem, je tu středa a s ní i outfit post. Tentokrát taková klasika. Nejvíce viditelné prvky - overknee boots, křivák i kabelku jsem volila do hnědé. Základ jsou tmavě modré džíny, oversize bílá košile, která nesmí chybět v žádném šatníku a kratší rolákový šedý svetr. 
Kdyby mě nečekal dlouhý den, plný různých aktivit, nemusela bych sebou všude tahat věci na taneční lekce a spoustu dalších nutností, volila bych spíše malou crossbody kabelku v šedé barvě. Takže na tyhle případy, kdy musím nosit spoustu věcí třeba do posilovny nebo na tancování, mám tuhle obří kabelku z PRIMARKU. Všechno se mi do ni vejde a nemusím nosit sportovní tašku, která by se mi k outfitu tentokrát rozhodně nehodila.




Prstýnky - velké balení prstýnku PRIMARK - 2 Eura.









Hnědý křivák - Amisu ( NewYorker ) - 549,-kč ( povánoční slevy ).
Šedý svetr - Tally Weijl - 299,-kč ( ve slevách minulý rok ).
Bílá košile - Bershka - 449,-kč Link here .
Džíny - ZARA - 799,-kč. Similar here - ( ve slevě 399,- ).
Overknee kozačky - Atmosphere ( PRIMARK ) - 23 Eur.
Kabelka - Atmosphere ( PRIMARK ) - 16 Eur.

Tak to je pro dnešek taková klasická inspirace. =)

Přeji krásný den.

Vaše....

























You May Also Like

1 komentářů

  1. Thank you for sharing your useful ideas. I can testify that all the planning and decision-making can be really challenging.Regarding other tips: keep your sense of humor. Do whatever it takes to laugh together and don't focus on perfection.This is attribute to I bought yellow women's dress. "http://www.rosegal.com/yellow-women's-dress/shop/"

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY