Ripped boyfriend jeans

by - 10:57:00

Ahooj všem při krásném prosluněném pátku. =) Hurááá konečně víkend !!!
A se sluníčkem i slunečný outfit post bez milionu zimních vrstev. 
Tentokrát boyfriend jeans..... Vetšinou nosím boyfriend jeans k teniskám a spíše celkový outfit ladím do pohodlna a sportovna. Tentokrát jsem to ale chtěla zkusit jinak a vzít si k džínům podpatky a něco elegantnějšího a myslím, že to celkem vyšlo. 
Samozřejmě co si budem povídat... boyfriend jeans vypadají nejlépe na vysokých a hubených holkách a to já samozřejmě nejsem... Většinou ze všech boyfriendů, které si v obchodě zkusím, se ihned stávají slimky.... =D.. No, ale tyhle ? Byla jsem nakupovat ve slevách v ZAŘE a koukala po boyfriendech, které budou co nejvíc roztrhané a budou mít velké díry.....No, slečna mi tam vytáhla tyto poslední ve velikosti 36, řekla jsem ji, že děkuji, ale že to nemá smysl ani zkoušet, že je rozhodně neobléknu. Ale ona mě přesvědčovala, at' to zkusím. No a nakonec to dopadlo takhle, jak uvidíte na fotkách. =)
Z toho vyplívá, zkuste si klidně cokoliv a nedělejte hned ukvapené závěry, třeba vám to zrovna bude sedět. A když ne ? Můžete mít alespon' dobrý pocit, že jste si v kabince při tom převlíkání dali takové lehké cardio s protažením... co =D ? Máte z toho občas stejný pocit jako já ? Hlavně teda ted' v zimně, než všechny vrstvy vsléknete a zase obléknete ? =D



  









 Náramek - Accessorize - 199,-kč.

 Brýle - PRIMARK - 1 Euro.
Choker - Tally Weijl - 199,-kč
Řetízek - PRIMARK - ve velkém balení s více řetízky - celé balení kolem 3Eur.

 Malá kabelka - Atmosphere ( PRIMARK ) - 5 - 6 Eur.


Šedý cardigan - Amisu (NewYorker ) - 399,-kč.
Nude tílko - Amisu (NewYorker ) - 299,-kč
Boyfriend jeans - ZARA - 349,-kč.
Boty - Atmosphere ( PRIMARK ) - 17 Eur.

Užijte si víkend, snad bude celý slunečný, jako je dnešní den. =)
A já se těším s dalším postem v pondělí.

Vaše....


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY