Dirty texts on clothes

by - 10:06:00

Can you see the fuck you in my smile ? Sorry not sorry....
No ten text mě dostal, někdy se opravdu hodí.. tak proč ne. =D
Ale člověk by měl opravdu přemýšlet, kam si takový kousek oblékne, vždycky to asi nebude úplně nejlepší nápad.
Často ted´vidím v obchodech prodávat a mnohem častěji se ted´vyrábí oblečení s nějakým sprostým textem. Samozřejmě je to dobrý nápad, kolikrát chcete světu nebo někomu něco sdělit, ale je důležité přemýšlet nad tím, kam v těchto věcech chodit. Například pohovor v práci, nebo důležitá schůzka/ setkání, tam bych si rozhodně nic takového neoblékala =D. Vím většině z vás to přijde určitě logické, ale bohužel na tomhle světě je i spousta z nás, kterým to občas prostě nedojde, nebo se špatně vyspíme, něco na sebe hodíme a vyrazíme.
Takže pokud si takové kousky do své skříně shromaždujete, přemýšlejte prosím i nad tím, když si to na sebe oblékáte.
Ted´ otočíme.... Kam si vyloženě tyhle věci obléct ? Napadá mě opět spoustu věcí....Hned jako první například na schůzku se svým ex...nebo, když dáváte výpověd´v práci ( v tom případě, že zlost a rozhodnutí je na vaši straně )... No a někdy se takovéhle věci hodí i na různé večírky nebo odlehčené akce... Myslím, že každý si domyslí sám, kam by si něco takového oblékl.

Ted´ už k outfitu celkově. Ráda kombinuji elegantní styl s  tím sportovním. Proto jsem oblékla oversize košili, kterou jsem si zapnula až ke krku. Přes košili jsem si vzala sportovnější mikinu, právě s odlehčeným textem a přes to celé ještě opět elegantní kožich. Doplněno slim černými kalhoty a khaki tenisky Airmax Thea. Kabelku jsem volila opět elegantnější.















Kožich - h&m - 399,-kč ( minulý rok ve slevách ).
Mikina - Tally Weijl - 199,-kč nyní ve slevách !!!
Oversize košile - Bershka - 449,-kč Link here.
Černé kneeripped kalhoty - Bloges Market (Top Shop) - 299,-kč.
Khaki Airmax thea - Foot Locker - 2500,-kč (ve slevě z 3500,-).
Kabelka - Vinted - 199,-kč ( už ji mám dlouho, odkaz na uživatelku už bohužel nemám ).

Jaký máte názor na oblečením s různým textem vy ? Nosíte ho často ? Máte potřebu světu něco sdělovat ? A libí se vám celkový outfit ? Budu ráda, když mi napíšete. =)

Hezký den. =)

Vaše....



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY