Week in pictures vol. 24

by - 13:27:00



Abych pravdu řekla, já už opravdu nevím co tady každé pondělí psát. Stále to samé dokola, že to uteklo jako voda a je tu zase pondělí....ohrané jako blázen, ale je to tak... No nic, takže všemi nesnášené pondělí je tady znovu a s ním Week in pictures, na který jste si už každé pondělí zvykli a doufám, že vás to baví. =)
Tak snad ten pracovní nebo pro někoho školní týden uteče stejně rychle jako víkend. =)

Protože ted´studentům probíhají jarní prázdniny, mám ted´v týdnu nějaké odpoledne volnější a tím pádem mám i více fotek do příspěvků. Když mám normální pracovní týden, nestíhám opravdu skoro nic a chodím domů jedině za tmy. Tak si ted´užívám, že mohu stihnout více aktivit mimo práci a tím pádem toho pro vás i více nafotit, bohužel příští týden mi to končí a já zase pojedu na plné obrátky. 




V týdnu jsem si na svačinu dělala dost smoothies. Tento týden přikládám inspiraci na smoothie z manga, jahod, banánu, kokosového mléka a chia semínek a v příští pondělí bude zase jiné smoothie. At´máte ty pondělní posty pestřejší a já vám dodám nějakou inspiraci na svačinky. =)

Hned v pondělí večer jsme zašli s přítelem a kamarády na bowling, na kterém jsem dlouhou dobu nebyla. Musím říct, že jakmile jde o hru, kde dominuje kulatý předmět, jsem prostě špatná. =D Nemám na to štěstí asi no.... Ale večer byl fajn, hlavně díky Aperolu žeo.. =D



V minulém týdnu jsem stihla 2x fitko a jednou jsem byla dokonce běhat i venku. Ne a nebyl to dobrý nápad, ještě je na to opravdu zima. U nás na vesnici navíc i namrzlý sníh, takže vám nebudu lhát... pěkně jsem se vysekala. =D Sportu ku zdraví no..

Snažila jsem se jíst zdravě, ale v práci na nás čekaly tyhle božské karamelové cupcakes, takže jsem musela zhřešit, ale zapila jsem to smoothiečkem, tak snad dobrý... =D

Po dvou měsících jsem si dala kafe. Jo ted´ ho piju jen takhle omezeně. Vyloženě na něj musím mít chut´ nebo musím být tak nepoužitelná, abych si ho musela dát. =D
Výsledky : Úbytek na váze ( né rapidní ), bělejší zuby, konec nafouklého břicha, méně lymfatických otoků. =)
Prostě je mi líp ! Ale pozor mluvím o kávě s mlékem, myslím, že není problém v kávě samotné, ale hlavně v té kombinaci.

Iconiq Café minulý týden pouze na slano.=)
Dělají to stejně výborně, jako sladké.

Jo je to tak... bohužel jsem se dostala i do obchodů, ikdyž jsem se zařekla, že ted´ nebudu nakupovat oblečení. Ale kamarádka potřebovala poradit na nákupech a to byla ta osudná chyba.. =D

Nejdřív mě okouzlil nude křivák, který byl ve slevách v Pull and Bear - 399,-kč.
No a boty byly láska na první pohled a taky se hodily k tomu kříváku, který už jsem si nesla v tašce. Byla jsem s kamarádkou v Humanicu vybírat boty, normálně bych tam ani nešla a tyhle krásky tam na mě koukaly, ani jsem se nerozmýšlela.
Značka - OMG - 999,-kč.

Jedna nádhera ze Studia Floren , kde jsem v tomto týdnu opět byla fotit na jejich instagram. Je neskutečný jak vážou kytky.


Weekend vibes.


V pátek jsme si udělaly s holkami takovou sešlost a zašly do Crystal baru , kam jsme chtěly jít už hrozně dlouho, ale ještě nebyla příležitost, tak ted´ konečně. =)
Samozřejmě, že jsme chtěly ty krásně naservírovaný drinky a musím říct, že byly opravdu výborný a ani nejsou tak drahé. 

Kluci ! Skvělý tip, kam holky vzít na Valentýna a objednat jim French Kiss - koktejl servírovaný v srdíčku. =)
My jsme s holkami za nejlepší koktejl vyhodnotily Spicy Mango ( ten světlý, ve vysoké skleničce s kousky lichi )
Hned po něm klasická Crystal Lady - servírovaný v krystalu. 
Na holčičí večer a nebo na Valentýna/rande ideální neobyčejný bar, který každou holku rozhodně zaujme a vy kluci, uděláte dojem. =D




Potřetí za 2 měsíce u kadeřníka. Ano, je to tak, protože jsem stále byla nespokojená ze zažloutlými odstíny a nepřirozenou barvou. Tak ted´ konečně nastal ten den, kdy mohu říct, že se cítím fajn a jsem s barvou OK. Tentokrát jsem shodou okolností byla u kadeřnice až v Rakovníku. Přítel tam měl v sobotu fotbalový zápas a kamarádky maminka tam má salón, tak nebylo nad čím přemýšlet. Když jsem viděla fotky vlasů, které dělala byla jsem přesvědčena, že jdu do správných rukou. Takže dvě mouchy jednou ranou. Salón se jmenuje Hair studiu DUEL , pro nás Pražáky je to celkem z ruky, ale třeba pro někoho to bude fajn tip. Musím říct, že jsem opravdu nadmíru spokojená. Ted´si ještě nechám vlasy trochu odrůst, abych měla takové ty přirozené odrosty prolínající se do té platinové blond barvy. =)

Já vím, už je to trapný, ale když máte takovou fajn pizzerii přímo u přítele za barákem a pracují tam vaši fajn kamarádi, není nad čím váhat. Takže opět sépiové špagety s krevetami a Aperol v Pizzerii Palatino, před tím, než jsme vyrazili na premiéru 50ti odstínů temnoty.

Myslím, že každá holka na 50 odstínů temnoty tahá svého přítele, u nás to bylo spíš naopak. Lukáš vymyslel, že zajdeme na premiéru a já samozřejmě nebyla proti. Rozhodně se mi ted´druhý díl líbil mnohem víc než první a Lukáš celou dobu snad ani nedýchal. Prý by na to šel klidně znovu, ani se nedivím, když z 80% vidíte na plátně prsa hlavní hrdinky Dacoty Johnson. =D




Neděli jsme si udělali převážně odpočívací. =)
S přítelem jsme byli fotit outfit, tentokrát se fakt snažil a neměl žádné námitky. =D Tak snad se vám bude ve středu otfit post na blogu líbit.
Taky jsme spolu doma vařili oběd i večeři, byli jsme ale tak hladoví, že jsem to všechno dřív snědli, než vyfotili. =D
A večer malá příprava  na Valentýna u krbu s Šampańským . =)

Tak vám přeji krásný týden i Valentýna pokud ho slavíte nebo neslavíte. Já si ráda na takové svátky dávám nějaké srdíčkové maličkosti, nebo sladké tématické dobroty i třeba jen doma s mamkou, ale je pravda, že láska se má ukazovat celý rok a né jen 14. Února. 
Pokud nemáte s kým Valentýna slavit, hlavu vzhůru, aspon´ ušetříte. A běžte si koupit třeba nějaký hezký boty. Tahle taktika zabírá vždycky na dobrou náladu, aspon´ tedy u mě. =)

Vaše.....






You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY