Pink velvet tracksuit

by - 9:15:00

Že mám ráda růžovou, jste si už určitě všichni všimli. Že frčí sametové oblečení a celoteplákovky už jste si také museli určitě všimnout ! A samozřejmě, že když celosaténová souprava, tak na prvním místě bude ta v růžové barvě.
Dlouho jsem po soupravách koukala na internetu, v obchodech u nás jsem je prodávat neviděla. Ale objednat si na blind saténovou soupravu a ještě k tomu celou růžovou bez vyzkoušení, toho jsem se bála. Přece jen, když nemáte vysoký a štíhlý typ postavy, stejně jako já, mohli by jsme v té soupravě dopadnout jako prasátko =D ! No a tyhle saténové soupravy nebyly v prodeji na internetu zrovna nejlevnější, takže s koupi soupravy raději úplně sešlo, abych předešla prasečímu vzhledu. =D

No, ale znáte prodejnu KIK ? Prodávají tam různý homedecor, kuchyńské potřeby, povlečení, školní/ kancelářské potřeby, drogerii..atd.... No vlastně snad od všeho něco a do toho i oblečení. Do jejich sortimentu zapadají občas dost nevkusné a řekla bych, že né vždy úplně kvalitní věci, ale také tam občas seženete krásné věci za sranda peníze. Většinou nejčastěji právě homedecor, ostatnímu bych se raději vyhýbala... Ale samozřejmě, jak kdy ! =)
Občas se do Kiku zajdu podívat, protože opravdu nikdy nevíte, na co tam můžete narazit.
To jsem nevěděla ani ted´, protože tam právě měli tuhle světle růžovou, celosaténovou soupravu, po které jsem právě pátrala na internetu. No nedalo by mi to, abych si ji nezkusila.... No a ve finále nevypadala vůbec špatně, takže za tu cenu jsem si s ní kráčela přímo k pokladnám. ( To jsem klasická já, v takových chvílích mi přepíná můj mozek, který je připravený na to šetřit, šetřit a šetřit... hmmm...tak zase error ) Bože!! Ale ta souprava je snad dělaná přímo pro mě !!!!!! =D
Pokud se líbí i vám, určitě byste ji měli ještě v nějaké pobočce Kiku sehnat, není to ani týden, co jsem ji tam kupovala já.

Soupravu jsem si kupila původně s myšlenkou na domácí nošení.... Ale proč v ní nevyjít i ven ? Právě, že teplákovky/ soupravy jsou ted´ v kurzu, takže když se k ní vhodně doobléknete proč ne ? A hlavně ! Budete se cítit tak uvolněně a pohodlně. Taky je to outfit, jak dělaný na dlouhé cestování, procházky, nákupy atd.... No vždy si ten nákup oblečení musíme nějak odůvodnit ne ?! =D

Já jsem doma měla ještě saténovou růžovou kšiltovku. Takže když už, tak už ! Šla jsem do saténového, růžového outfitu se vším všudy a takhle to ve finále dopadlo. :











Kšiltovka - Atmosphere ( PRIMARK ) - 4 Eura.
Černý křivák - Second hand (h&m) - 80,-kč.
Souprava - KIK - mikina - 449,-kč, tepláky - 290,-kč.
Kabelka - Stradivarius - 449,-kč Link here .
Adidas Superstar - Vinted - 950,-kč. Link na prodej adidas superstar na Vinted here.

Doufám, že jsem vám dodala trochu inspirace na to, jak se dá vyjít do města v teplácích. 

Mějte se krásně. 

Vaše...





You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY