Week in pictures vol. 25

by - 13:00:00

Krásné pondělí u week in pictures. =)
Momentálně píšu s docela pesimistickou náladou, protože můj včerejší den, nebyl zakončen úplně podle mých představ, ale jinak jsem měla suprový týden plný aktivit a přátel. 

V minulém týdnu jsem měla volněji, jsou pololetní prázdniny a tím pádem pro mě nějaké taneční kroužky s dětmi odpadly a já měla volné odpoledne a do toho, bylo opravdu konečně krásně !!
Takže jsem si domluvila hned několik srazů s kamarády, se kterými jsem se dlouho neviděla a chtěla jsem využít volný čas, než mi zase začne práce od rána do večera. Jsem ráda, protože vše vyšlo a já jsem ani trochu nelenila a každý den, kdy jsem měla volno, jsem někam vyrazila a s někým se viděla. Jsem ráda, když volný čas neproflákám a nějak ho využiji a udělám si čas na kamarády, se kterými se zrovna tak často nevidím. 



Valentýn ! Ten se v tomto týdnu na sociálních sítích rozezněl asi nejvíce. Všechno se hemžilo srdíčkovými, zamilovanými fotkami a růžemi. Vím spousta z nás říká, že láska se má dokazovat celý rok a že Valentýn je hloupý americký svátek.
Ale holky !! Přiznejte si, že stejně každý rok něco od svého milého očekáváte a přece jen, vás to mrzí, když nic nedostanete... 
Já souhlasím se všemi, že je kravina něco takového slavit jeden den v roce, ale jsme holky a samozřejmě to očekáváme a máme rádi růže, růžovou, srdíčka a dobroty a každá z nás rozteče, když něco takového dostane, nebo když nás pozvete na romantickou večeři...Takže asi budeme na každého Valentýna v očekávání tak i tak. =)
Tuhle Valentýnku  jsem jen tak tématicky připravila doma rodině. S přítelem jsme si dali symbolicky malé tématické dárečky, a domluvili se na romantický výlet do Rakouska, tak na to se už moc těším. =) Zážitky jsou totiž kolikrát mnohem lepší než materiální dárky. 


Nelenila jsem a byla jsem běhat jak venku, tak opět i ve fitku. =)
Už si bez toho ani neumím týden představit, měla bych výčitky, ikdyž se skoro vždycky přemlouvám, stejně je to už taková droga a když nejdu běhat, už vidím jak mi narůstají špeky...=D

Valentýnský večerní pohoda u krbu s Aperolem. =) Nevím, co bych pila, kdyby neexistoval Aperol.. =D


Iconiq Café tentokrát jen zdravé smoothie s letní náladou. =)

Konečně se začíná rozeznívat jaro a já po dlouhé době vytáhla sluneční brýle. Člověk má hned více pozitivní energie v tomhle počasí... Doufám, že už tohle počasí bude přetrvávat. =)


Ve čtvrtek odpoledne mi začalo volno, tak jsem vyrazila s mými kamarády na oběd. Byla jsem poprvé v nové části Stodůlek ( Britská čtvrt´), kde se staví nové moderní byty a celkově celé je to tam nově a moderně udělané. Při té příležitosti jsem vám tam nafotila tento outfit Link here.
Je to ideální místo na focení outfitů, krásné prostředí, pokaždé jiné s jinými prvky. Takže si tam párkrát ještě zajedu outfit nafotit a celé si to tam i projít. Rozhodně by se mi líbilo tam mít bydlení, je to přímo u metra a vše potřebné tam je v blízkosti ( Fitness, restaurace, kavárny, obchody atd...), byla jsem tam z toho prostředí opravdu nadšená. =)


V pátek jsem měla po delší době volno a tak jsem se chtěla pořádně vyspat a pak si udělat nějakou dobrou snídani do postele a u toho vám napsat článek.
Vyšlo to podle představ a ještě jsem se po delší době konečně spojila s kamarádem, který je ted´ v Austrálii, tak jsme spolu prokecali celé dopoledne. No ideální páteční ráno.

Na pozdní oběd jsem byla domluvená taky s kamarádkou. Tento týden jsem měla těch srazů opravdu požehnaně. Chtěly jsme vyzkoušet Home Kitchen na Andělu, já jsem byla celkově v Home kitchen poprvé. No bohužel jsem byla celkem zklamaná. Možná by to bylo něco jiného v jiné jejich pobočce a třeba na snídani. My jsme šly tedy na oběd a pár jídel už bylo i úplně vyprodaných a nic nás ani tolik nenadchlo, jen tento salát s mangem, který mi bohužel vůbec nechutnal a cenově na salát celkem pálka. Ještě jsme si objednaly domácí limonádu, která byla v strašně malé ( takové té whiskové skleničce), ze které by se člověk napil na jeden lok a ani limonáda moc dobrá nebyla..... Tak vůbec ještě popřemýšlím, jestli do Home Kitchen ještě někdy zavítám, jestli ano, tak rozhodně do jiné pobočky a třeba na snídani. Na andělu je pobočka na můj styl celkem malá a tmavá, ikdyž je pobočka prosklená.

V pátek večer jsem byla v Dance Academy Prague na lekci MTV Style, kterou vede božská Angeé Svobodová.
Video z lekce na mém instagramu - @baruxx_sales_lover

Sobota byla ve znamení holčičího dne. S kamarádkou jsme hned v sobotu ráno vyrazily do fitka a potom na oběd na sushi.





Po sushi následoval relax v nově otevřeném Sauna Spotu v Podolí.
Je to tam krásné, mají několik typů saun, masáže, ledové bazénky, relaxační místnost s výhledem a bary s alko i nealko nápoji. Já nejsem úplně zběhlá v tomhle saunovém světě, ale občas do sauny zajdu po nějakém větším sportovním výkonu nebo fyzicky náročném týdnu. Upřímně tedy raději zajdu do soukromé sauny. Tady prostě lidi chodí na Adama a na Evu =D....a absolutně to mezi sebou neřeší. My jsme spolu s kamarádkou ze sebe prostěradlo nesundaly, vím, že je to asi v saunách normální, ale mně je to rozhodně a maximálně nepříjemné. Každopádně nás zachránily bary, kde jsme si daly vínko a relaxovaly u výhledu. Ale samozřejmě jsme i vyzkoušely sauny a ledové bazénky, ikdyž asi né tak extrémně, jako ostatní saunoví nadšenci. =D Podtrženo sečteno, bylo to skvěle strávené odpoledne. =)


Když už, tak už..=D. Šly jsme pak ještě na večeři do Palatina, kde jsme se sešly s další kamarádkou a byla akce na Aperol Spritz, takže bylo jasný, jak to skončí.. =D A už jsme se vezly taxíkem do baru a na discotéku do centra.
Takže za mě skvělá sobota.. !




V neděli jsem se tedy válela po náročném večeru až skoro do oběda, ale pak jsem chtěla využít toho krásného počasí. Tak jsme se šli s přítelem projít kolem Berounky. =) Skvělý lék na kocovinu a v tom počasí to byla prostě nádhera. =)



Odpoledne jsem měla ještě třídní sraz ze střední. Tak jsme měli setkání ve Farm Letná . Super místo, já jsem tu už kdysi  byla, ale ted´ je to tu mnohem větší. Opět skvělá kavárna na snídaně, obědy, posezení atd... Mají výborné jídlo, limonády i kafe, které jsem si opět po delší době dala. Prostředí je taky na jedničku, takže tohle místo rozhodně doporučuji. =)

Bohužel návrat domů už tak moc fajn nebyl. Na sraz jsem jela autem, takže jen ve svetříku a v converskách, bohužel, když jsem se vracela večer k autu, nenašla jsem ho... No nikdo mi ho neukradl, jen mi ho odtáhli, protože jsem parkovala na modré zóně... Ale kde v Praze v dnešní době modrá zóna neni ??!! No nic, takže jsem totálně vymrzla, než jsem dopátrala odtahové parkoviště, které bylo nejvíce zapadlé poblíž Ortenovo náměstí, když jsem dorazila, tak se pan na vrátnici hrozně divil, proč jsem tak nalehko a promrzlá.. No zvláštní, když jste mi odtáhli auto.. =D No nic, nebudu tvrdit, že to nebyla moje chyba, ale modrých zón je víc a víc a normálně zaparkovat se v Praze už snad vážně nedá...A suma , kterou jsem zaplatila byla celkem dost velká... Takže skvělý týden jsem zakončila nic moc, ale tak to bývá - zákon schválnosti... =D No nic jsou stokrát horší věci na světe, tohle je prkotina, ale člověka to tak v danou chvíli vytočí...



Obchodům jsem se bohužel ani v tomto týdnu nevyhnula... Když jsem zahlédla ve Stradivariusu tuhle božskou kabelku a příjde mi, že za docela fajn cenu, nemohla jsem ji tam nechat....449,-kč Link here .


Tak takhle vypadal můj minulý týden, ted´mě bohužel už čeká v budoucích týdnech dost práce, takže takových aktivit, jako jsem stihla za tento týden  dlouho ted´nezažiji, krom nějaké dovolené na horách. 
Ale každý den je perfektní den pro to si udělat perfektní den, takže záleží pouze na našem postoji k tomu... Já dnes s mou špatnou náladou, mám co říkat, takže to taky sama musím napravit !

Hezký start do nového týdne. =)

Vaše...




You May Also Like

1 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY