Week in pictures vol. 26

by - 9:28:00

Opět zdravím po víkendu a doufám, že stál za to stejně jako ten můj. =)
Dnešní week in pictures je oproti dvěma předchozím trošku chudší, protože už jsem opět dost pracovně vytížená. Každopádně vše vám vynahradím ve středečním postu, o čem bude, to se dozvíte na konci toho dnešního. =)

Ten nejlepší poznatek tohoto týdne ? Začíná být dříve světlo a déle vydrží - lépe se vstává a déle se dá fotit.. =D Tak at´už je i teplo na šatičky, nemůžu se dočkat. =)



Nehty léčím o stošest, ale moc mě to nebaví a většinou normální laky moc dlouhé nevydrží a loupou se. Ale ještě chvilku to vydržím, než mi zničené nehty úplně odrostou a pak zajdu zase na shellac. Ten jsem si v Centru Chodov nemohla vynachválit. =)
Jinak laky na fotce - Zpevńující lak na nehty - Essence
Ostatní dva - barevný lak + průhledný - finální vrstva - Delia .

Návštěva v prosluněné prodejně Studia Floren - Už je sledujete na instagramu ? Starám se jim o něj. =) Link here .




Obchodům jsem se bohužel ani tento týden nevyhla. Šla jsem se podívat po nějakých společenských šatech nebo overalu na ples, na který se ted´v Březnu chystám. Samozřejmě to, po čem jsem pátrala jsem nesehnala,tak to většinou vždy bývá. Ale v NewYorkeru mě zaujala tahle košile a brýle a ještě pár věcí jsem tam koupila, ale to vše vám ukážu až v příštím haulu. =) Doporučuji tam zajít, mají tam fajn super kousků, za skvělé ceny. Příznivec tohoto obchodu nejsem, občas tam dokážou prodávat i dost nevkusné věci, ale naopak i ty vkusné. =)
Košile - 399,-kč.
Brýle - 139,-kč.


Když už jsme o víkendu brzo večer doma v posteli, tak si ten večer uděláme hezký a trošku si ho okořeníme u filmu. =D Nenačnutá Bohemka ještě z Valentýna. =D

Ale přeci jsem o víkendu vyrazila na dámský tah po dlouhé době s Lucinkou a ještě jsme se pak připojily k dalším kamarádkám. =) Zase čistě holčičí večer a bylo nám fajn.

No a na neděli jsme měli naplánovaný výlet do Rakouska. Vyrazili jsme už v 7:00 ráno, takže tento víkend jsem spánek z pracovního týdne moc nedohnala, ale za tu krásu a skvělý den to stálo. =)


Byli jsme v horském městečku Hallstatt. Krása se tam střídá s nádherou doslova. Všude v kopcích staré chatičky porostlé stromy, malý přístav, jezero lemované horami, obchůdky, restaurace, kavárny, vyhlídky, solné jeskyně a muzea. Nechci se o tom moc dopodrobna rozepisovat, protože vám o tom napíšu celý dlouhý post plný fotek tuto středu. Co kolik stálo, kde jsme byli, tipy atd... Taková inspirace na jednodenní nebo i vícedenní výlet. =)


Tak to je takový malý náhled do minulého týdne a do našeho nedělního skvělého výletu. Mnohem více už tuto středu. =) Máte se na co těšit.

Přeji vám krásný start do nového týdne, začíná nám sluníčkovým dnem, tak snad to vydrží i do víkendu, abychom si to počasí pořádně užili. =)

Vaše....





You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY